تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم کبدی بانوان آذربایجان غربی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک کشوربه مصاف زنجان می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم کبدی بانوان آذربایجان غربی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک کشوربه مصاف زنجان می رود ارومیه - ایرنا - تیم کبدی بانوان آذربایجان غربی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ دسته یک کشور، عصر امروز /یکشنبه/ به مصاف تیم قدرتمند زنجان می رود.


قائم مقام هیات کبدی آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی باشگاه های کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر از نهم اسفند ماه جاری در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شده است.
مجید قدرتی اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها 9 تیم شامل مازندران، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، یزد، زنجان، خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی حضور دارند و بنا بر اعلام کمیته مسابقات رقابت های خود را در دو گروه به صورت دوره ای آغاز کرده اند.
وی افزود: تیم بانوان آذربایجان غربی حضور بسیار قدرتمندی در این رقابتها داشته است و با قرار گرفتن در گروه دوم پس از برتری برابر تیم های آذربایجان شرقی، خوزستان و مازندران به عنوان سرگروه به مصاف زنجان (تیم اول گروه یک) در مرحله نیمه نهایی می رود.
وی گفت: تیم ما در صورت غلبه بر زنجان علاوه بر راهیابی به دیدار فینال جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر کشور را کسب می کند.
قدرتی گفت: تیم بانوان استان با مربی گری زیبا نقیبی عازم این مسابقات شده و امیدواریم با شایستگی خوبی که دارد کاپ قهرمانی این دوره از رقابتها را برای آذربایجان غربی به ارمغان آورد.
7126/583
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن