تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر یک میلیون و 700هزار مسافر در مسیرهای دریایی هرمزگان جابجا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزون بر یک میلیون و 700هزار مسافر در مسیرهای دریایی هرمزگان جابجا شدند بندرعباس – ایرنا - سرپرست اداره بندر و دریانوردی هرمزگان گفت:از آغاز طرح نوروزی 93 تا پایان پنجمین روز فروردین این سال افزون بر یک میلیون و 700 هزار نفر مسافر از طریق بندرهای مسافری به مقصد جزایر استان هرمزگان و بالعکس جابه جا شدند.


به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا علی استیری اظهار داشت: در حالی که آب و هوایی بارانی برآسمان استان هرمزگان حاکم شده و بارندگی های پراکنده برای سواحل و جزایر استان هرمزگان و وزش باد در مسیرهای دریایی گزارش شده است ، بندرهای 10 گانه مسافری هرمزگان بدون وقفه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی و مسافران دریایی را ادامه می دهند.
استیری ادامه داد: تقاضا برای سفر دریایی نه تنها کمتر نشده بلکه حجم آن افزایش چشمگیری نیز یافته است و
در دهمین روز از طرح نوروزی93 و پنجمین روز از فروردین، بندرهای مسافری استان هرمزگان پذیرای 391 هزار و 799 نفر مسافر و تردد آنها به جزایر خلیج فارس و برعکس بود.
وی اشاره کرد: این میزان بالاترین رقم جابه جایی مسافر طی یک روز در ایام نوروزسال 93 محسوب می شود.
سرپرست اداره کل بندر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح ( بیست و پنجم اسفندماه گذشته) تاکنون در مجموع جابه جایی یک میلیون و 722 هزار و 540 نفر مسافر به انجام رسیده است.
استیری ابراز داشت: در روز پنجم فروردین ماه جاری، یک هزار و 995 مورد تردد شناور مسافری در مسیرهای بین سرزمین اصلی و جزایر کیش، قشم و هرمز انجام شد.
وی بیان کرد: تجزیه و تحلیل آماری بیانگر آن است که درنیمه نخست طرح نوروزی امسال 11 هزار و 290 سفر دریایی از طریق بندرهای هرمزگان انجام شده است.
استیری گفت: از آغاز طرح نوروزی 93 تا پایان روز پنجم فروردین ماه جاری، 209 هزار و 19 خودرو از طریق بندرهای لنگه، کیش، آفتاب، چارک، پهل و لافت جابه جا شد که حمل و نقل 47هزار و 786 دستگاه خودرو به عنوان بالاترین رقم در روز پنجم فروردین به ثبت رسید.
8144/668 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن