تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون اجازه روستائیان از آنها عکاسی نکنید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بدون اجازه روستائیان از آنها عکاسی نکنید
کد خبر: ۳۸۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 26 March 2014


ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافران نوروزی توصیه کرد در هنگام اقامت یا عبور از روستاها به آداب، رسوم، فرهنگ و اعتقادات آنها احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند و بدون هماهنگی و کسب اجازه نسبت به عکس‌برداری یا ورود به باغات و اراضی روستائیان پرهیز کنند.

به گزارش فارس، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه شماره 7 توصیه‌هایی را در رابطه با رعایت حریم های فرهنگی و استفاده از جاذبه های روستایی به گردشگران اعلام کرد متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به مسافران نوروزی توصیه می شود در هنگام اقامت یا عبور از روستاهای میهن عزیز اسلامی  به آداب، رسوم، فرهنگ و اعتقادات آنها احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند و بدون هماهنگی و کسب اجازه نسبت به عکس برداری یا ورود به باغات و اراضی روستائیان پرهیز کنند.

مسافران عزیز از طریق خرید صنایع دستی و سایر تولیدات روستایی می توانند نقش مثبتی در اشتغال زایی و شکوفایی اقتصاد بومی و محلی روستائیان ایفا کنند.

مطالعه نسبت به جامعه میزبان و برنامه ریزی مناسب قبل از سفر می تواند در فراهم آوردن اوقات خوشی در ایام سفر و اقامت در مناطق روستایی و عشایری نقش موثری داشته باشید.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن