تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولد دوقلوهای ستاره مشهور هالیوود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تولد دوقلوهای ستاره مشهور هالیوود




کریس همس ورث، ستاره فیلم سینمایی "ثور" (Thor) و همسرش السا پاتاکی، پسردار شدند، آنهم نه یکی، بلکه دوتا! روز پنج شنبه السا در مرکز پزشکی سدارز-سینای، همان بیمارستان محبوب ستاره ها در لوس آنجلس، پذیرش شد.









 
 
 
 
برترین ها: کریس همس ورث، ستاره فیلم سینمایی "ثور" (Thor) و همسرش السا پاتاکی، پسردار شدند، آنهم نه یکی، بلکه دوتا! روز پنج شنبه السا در مرکز پزشکی سدارز-سینای، همان بیمارستان محبوب ستاره ها در لوس آنجلس، پذیرش شد.






به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل؛ دو گارد امنیتی  نیز برای محافظت از سوئیت السا نگهبانی دادند. این زوج که سه سال است ازدواج کرده اند دختری 22 ماهه به نام ایندیا رز دارند و نوامبر گذشته اعلام کردند که دوباره منتظر تولد فرزندی هستند تا اینکه در ماه ژانویه 2014 اعلام شد که آنها منتظر تولد دوقلوهایشان هستند.

این دوقلوها اولین آمریکایی های خانواده هستند، چون السا دخترشان ایندیا را در لندن به دنیا آورد، در حالیکه شوهرش، کریس، در آن زمان در لندن سر صحنه فیلمبرداری بود. السا پاتاکی، بازیگر و مدل اسپانیایی 37 ساله، هفت سال با شوهرش کریس همس ورث 30 ساله، بازیگر استرالیایی، اختلاف سنی دارد.






تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن