تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران بليط خود را از مراكز مجاز خريداري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی لباف خانیکی:
مسافران بليط خود را از مراكز مجاز خريداري كنند
مشهد - خبرگزاری مهر: دبير ستاد هماهنگي سفر خراسان رضوي گفت: اخيرا بسياري از افراد سودجو از طريق اينترنت و يا دفاتر غير مجاز اقدام به فروش بليط مي كنند كه مسافران از اين امر متضرر شده و متخلفين قابل شناسايي نخواهد بود.



به گزارش خبرنگار مهر، رجب علي لباف خانيكي صبح جمعه در محل ستاد هماهنگی سفر خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسافرين بليط هاي  هاي خود را تنها از دفاتري كه داراي پروانه بهره برداري هستند همچون دفاتر هواپيمايي و دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي زير نظر اين ادراه كل خريداري كنند و اين ادراه كل در خصوص خريداران  بليط از مراكز مجاز بي هويت توسط اين اداره كل پاسخگو نخواهد بود.
 
دبير ستاد هماهنگي سفر خراسان رضوي افزود: همچنين از مسافراني كه به خراسان رضوي سفر مي كنند خواستاريم جهت اقامت خود به مراكز مجاز رزرو كه در  مبادي ورودي و پايگاههاي مستقر در فرودگاه، راه آهن و پايانه مستقر هستند مراجعه کنند.
 
خانیکی بیان کرد: مسافران نوروزي اين استان مي توانند شكايات خود را از واحدهاي اقامتي و پذيرايي طبق كدهايي خاصي كه در آن مكان نصب شده به شماره 30006110 ارسال کنند.
 



۱۳۹۳/۱/۱ - ۰۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن