تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشتهای ویژه بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گشتهای ویژه بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد یاسوج - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: گشت های ویژه بازرسی از تمام اصناف این استان با هدف کنترل بازار استان در ایام نوروز 93 آغاز شد.


سالار حسین پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گشت ها با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر دستگاه های مرتبط کهگیلویه و بویراحمد از جمله اداره کل استاندارد اجرا می شود.
وی بیان کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندی در زمینه کنترل بازار و قیمت ها در کهگیلویه و بویراحمد این گشت های مشترک به طور مستمر تا 20 فروردین 93 ادامه دارد.
حسین پور اظهار کرد: در این مدت با تشکیل هشت تیم تخصصی مشترک از تمام مراکز عرضه کالا و خدمات در کهگیلویه و بویراحمد بازرسی ویژه انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: گشت های مشترک به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت های نظارتی و کنترل بازار، کاهش زمان رسیدگی به تخلفات صنفی، برخورد قانونی با متخلفان اقتصادی، نظارت کامل بر سیستم های تولید و توزیع کالا و شتاب بخشی در دستیابی به اهداف طرح های نظارتی تشکیل و با همراهی نمایندگان دستگاه های ذیربط برای کنترل دقیق و ایجاد آرامش پایدار در بازار کهگیلویه و بویراحمد با جدیت تداوم خواهد داشت.
حسین پور ابراز داشت: گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن مسایل بهداشتی از عمده ترین تخلفات عرضه کنندگان کالا و خدمات در کهگیلویه و بویراحمد است که در صورت برخورد با چنین مواردی پرونده تخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می شوند.
وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی 124 اعلام کنند.
7535/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن