تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801179457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج فرهنگ مهدويت نياز مهم جامعه اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۳ب.ظ)
استاندار قم: ترويج فرهنگ مهدويت نياز مهم جامعه اسلامي است استاندار قم با تاكيد بر لزوم ترويج فرهنگ مهدويت، آن را از نيازهاي مهم جامعه اسلامي عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش در ديدار مدير عامل بنياد فرهنگي مهدي موعود(عج) با وي، از تلاش هاي ارزشمند اين بنياد در ترويج فرهنگ مهدويت تقدير كرد.
وي با بيان اين كه در ترويج و نشر فرهنگ مهدوي بايد از همه ظرفيت ها استفاده كرد، اين مهم را از نيازهاي اصلي جامعه اسلامي برشمرد و تصريح كرد: مسلماني و ديانت يک فرد در گرو اعتقاد و التزام عملي به اصل ولايت امام مهدي (عج) و پيروي از دستورات نايب آن حضرت مي باشد.
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت نهادينه شدن فرهنگ و آموزه هاي مهدوي در جامعه، آموزش و انتقال اين فرهنگ به نسل جوان را يادآور شد و گفت: مسايل مربوط به امامت و مهدويت را بايد با ادله‌هاي نقلي و عقلي به جوانان و نوجوانان تبيين کرد تا اين مباحث در عمق جان و دل آنها نفوذ کند.
در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين شهيدي مديرعامل بنياد فرهنگي مهدي موعود(عج) شعبه قم گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي اين مركز ارائه كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن