تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منشور 24 ماده ای اقتصاد مقاومتی سرلوحه عملکرد مسئولان در سال جدید باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز طاهری:
منشور 24 ماده ای اقتصاد مقاومتی سرلوحه عملکرد مسئولان در سال جدید باشد
کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز گفت: استان البرز باید الگویی بی بدیل در اجرای فرامین مقام معظم رهبری باشد و منشور 24 ماده ای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری سرلوحه عملکرد مسئولان در سال جدید باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، آخرین جلسه کاری استاندار البرز صبح چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری و با حضور معاونین، مشاورین و مدیران ارشد برگزار شد. سید طاهر طاهری در ابتدای جلسه با اشاره به اجرای فاز دوم یارانه ها در سال جدید گفت: فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها از فروردین ماه آغاز خواهد شد و باید در اجرای هر چه مطلوب تر این طرح تمامی مسئولان بسیج شوند. طاهری تصریح کرد: بخشی از مشکلات خدمات درمانی و هزینه های کمر شکن با برنامه ریزی های صورت گرفته در این طرح برطرف می شود. این مسئول تصریح کرد: با توجه به خط مشی های دوت تدبیر و امید، اولویت سال جدید در استان البرز اجرای منشور 24 ماده ای اقتصاد مقاومتی است. استفاده از تخصصص و توان نیروهای توانمند اجرای می شود وی در ادامه با اشاره به تصمیم گیری شورایی در دستگاههای دولتی گفت: تصمیم گیری شورایی باید محور برنامه ریزی ها در بخش های مختلف باشد و دوری از فعالیت انفرادی و داشتن روحیه مشارکت و کار جمعی همواره نتیجه مطلوب تری دارد و مدیران و کارمندان نیز باید از تک محوری و کار انفرادی دوری گزینند و  در اجرای امور نیز از نظرات زیر مجموعه استفاده کنند.

استاندار البرز تصریح کرد: استفاده از تخصص و توان نیروهای توانمند باید اجرای شود و تمام افرادی که جزئی از بدنه دولت تدبیر و امید هستند باید رشد کنند و تدبیر و درایت در کارها باید در دستور کار همه مسئولان استان باشد. این مسئول بیان کرد: دولت تدبیر و امید دولتی نیست که فرصت سعی و خطای مدیران را داشته باشد و تحت هیچ شرایطی فرصت اشتباه و خطا را نمی دهد بنابراین سرعت با حفظ کیفیت در کار برای مهم است.

طاهری اظهار داشت: لزوم تلاش جمعی و رسیدن به شاخص های مطلوب در تمامی بخش ها با استفاده از توان و خلاقیت مدیران و کارکنان امکان پذیر است. نگاه تک بعدی به امور مانع پیشرفت و توسعه است

استاندار البرز با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در همه دستگاههای دولتی گفت: احساس مسئولیت در کار و توکل بر خدا مهمترین ملاک و شاخص عملکرد است و تکریم ارباب رجوع نباید در قالب شعار باقی بماند.

طاهری در ادامه تاکید کرد: نگاه تک بعدی و جزیره ای به امور مانع پیشرفت و توسعه است و به همین منظور در تصمیم گیری ها باید با نگاهی وسیع و کلان نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: حرکت و جهش شتابان در سال پیش رو برای رفع موانع و مشکلات مهمترین اولویت است و با تدبیر می توان کلیه نیازهای داخلی استان را مرتفع ساخت و علاوه بر آن سایر دغدغه های استانهای همجوار را نیز بر طرف ساخت.
  ظرفیت های کاری در البرز می تواند آمار بیکاری را کاهش دهد استاندار البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر بیکاری مهمترین مسئله در البرز است، گفت: با ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد می توان آمار بیکاران را کاهش داده و علاوه بر آن نیاز پایتخت را نیز در این خصوص برطرف ساخت.

طاهری در ادامه افزود: تمامی کارهای عقب افتاده گذشته در طول این مدت انجام شده است و امروز سربلند از آن هستیم که بگوییم هیچ کار معوقی در این استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: پرونده های ناتمامی که بیش از 4 سال و حتی یک دهه بلاتکلیف در قفسه های بایگانی خاک می خورد بسته شده است و این مصداق بارزی از تلاش های صورت گرفته در شورای برنامه ریزی طی این مدت است

گفتنی است، تشکیل سلسله جلسات متعدد با گروه های مردمی، تشکیل مجمع استانداران در استان، شکل گیری اتاق فکر روسای دانشگاه ها، مجمع خیرین، همیاران کرج، دیدار با ورزشکاران، اصناف، صنعتگران، تشکیل شورای مشورتی توسعه استان و همین طور اتاق فکر داخل و خارج از استان، دیدار و رایزنی با وزاری دولت به منظور دستیابی به مولفه های توسعه محور از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی در استانداری البرز بود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن