تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804009933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اولویت مدیران ساوجبلاغی در سال 93/ تقارن نوروز و فاطمیه بر سوگواری ها اثر نگذارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز در شورای شهرستان اعلام شد:
تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اولویت مدیران ساوجبلاغی در سال 93/ تقارن نوروز و فاطمیه بر سوگواری ها اثر نگذارد
کرج - خبرگزاری مهر: آخرین نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت سال جاری و تاکید بر رعایت حرمت سوگواری حضرت فاطمه(س) از مهمترین موضوعات این نشست بود.



به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی در آخرین نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای کاری در بخشهای مختلف در این شهرستان اطهار داشت: خوشبختانه در این سال با مشارکت مردم و همکاری مسئولان شاهد تحقق بخش عمده برنامه ها بودیم و تلاش می کنیم طرح های نیمه کاره در سال آتی دنبال شود. وی گفت: طرح هایی در بخش اشتغالزایی، فرهنگی اجتماعی و امنیتی در طول سال در شهرستان به سرانجام رسید اما باید مسئولان دستگاههای شهرستان در سال جاری اهتمامی ویژه نسبت به اجرای برنامه ها نشان دهند. حدادی با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط رهبری تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در سال 93 همچون سال جاری که حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده بود برای محقق شدن حماسه اقتصادی که یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است، تلاش کنند. فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه تحقق بخش عمده اهداف اقتصاد مقاومتی مهم ترین برنامه کاری مدیران در سال آینده است، گفت: باتوجه به اهمیت این موضوع یک به یک مسئولان در حوزه ها مختلف برنامه هایشان را بر مبنای اقتصاد مقاومتی طراحی و تدوین کنند. مسئولان به مردم خدمات رسانی کنند این مسئول همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و در پیش بودن تعطیلات نوروز بر ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه های خدمات رسان در روزهای باقی مانده به پایان سال و ایام تعطیلات زمینه خدمت به مردم در بخش های تجاری، گردشگری، فرهنگی و خدمات حمل و نقل را فراهم خواهند کرد. وی افزود: ارتقای شرایط رفاهی شهروندان و مسافران در بحث حمل و نقل و خدمات گردشگری در این ایام مدنظر است و امیدواریم مسافران نوروزی خاطره خوبی از ساوجبلاغ با خود به یادگار ببرند.  فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تقارن عید نوروز وایام فاطمیه گفت: لازم است در ایام نوروز به شان و منزلت والای حضرت زهرا(س) توجه ویژه شود. وی اظهار داشت: تلاش شود در این ایام از نمادهایی تلفیقی در ارتباط با نو شدن طبیعت و ایام سوگواری استفاده شود. کیایی نژاد: عید نوروز نباید سوگواری فاطمیه را تحت تأثیر قرار دهد  نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شوای اسلامی نیز در این نشست بر رعایت شئونات سوگواری این ایام تاکید و تصریح کرد: تقارن عید نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نباید تاثیری در سوگواری بانوی مکرم اسلام داشته باشد. حجت الاسلام مفید کیایی نژاد اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره درصدد کم رنگ ساختن ارزشهای دینی و اسلامی مسلمانان هستند و ما باید با هوشیاری مانع از تحقق اهداف آنان شویم. وی با بیان اینکه اعیاد نوروز نباید سوگواری فاطمیه را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: رعایت حرمت این ایام و توجه به برنامه های سوگواری در این ایام  مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد. نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به علاقه و ارادت ایرانیان به ائمه اطهار بر قرائت ذکر و دعا در ایام فاطمیه تاکید کرد.




۱۳۹۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن