تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ خط مشي کيفيت استانداري آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۴۹ق.ظ)
ابلاغ خط مشي کيفيت استانداري آذربايجان شرقي استاندار آذربايجان شرقي مشارکت عمومي و صيانت از حقوق متقابل مردم و دولت را مورد تاکيد قرار داد.
به گزارش خبرگزاري موج، جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي با ابلاغ خط مشي کيفيت استانداري، تلاش مستمر کارکنان اين نهاد را براي افزايش رضايت‌مندي مردم، ترويج مشارکت عمومي و صيانت از حقوق متقابل مردم و دولت مورد تاکيد قرار داد.
اسماعيل جبارزاده با حضور در جلسه تبيين و احياي مجدد سيستم مديريت کيفيت در استانداري، سند خط مشي کيفيت استانداري آذربايجان شرقي را امضا و براي اجرا به کارکنان اين نهاد ابلاغ کرد.
وي در اين جلسه با بيان اين که آرزوي نهايي ما ارايه خدمات باکيفيت به مردم است، افزود: اميدوارم با احياي سيستم مديريت کيفيت، ماموريت اصلي استانداري به عنوان ناظر کل دستگاه‌هاي استاني را به انجام برسانيم و قطعا اگر جايگاه واقعي استانداري احيا شود بقيه دستگاه‌ها هم در مسير درست حرکت خواهند کرد.
جبارزاده با اشاره به اين که متاسفانه وضعيت دستگاه‌هاي اداري استان وضعيت مطلوبي نيست و بايد براي اصلاح اين وضعيت، تلاش کنيم، گفت: اميدوارم که بتوانيم در سال 93 شيوه مديريتي جديدي در استان پياده کنيم.
استاندار آذربايجان شرقي با تاکيد بر اين که بايد اصلاح را از درون خود شروع کنيم، افزود: استانداري بايد به عنوان دستگاه اداري نمونه، الگوي ساير دستگاه‌هاي اداري شناخته شود.
وي با تاکيد بر استفاده از روش‌هاي علمي در بعد مديريت و با بيان اين که سيستم مديريت کيفيت در سال‌هاي گذشته مورد بي‌توجهي قرار گرفته، افزود: اميدوارم با همت و تلاش کارکنان استانداري و احياي مجدد اين سيستم و نهادينه کردن بحث کيفيت، امور اداري استان را در جهت رضايت‌مندي بيشتر مردم و ارايه خدمات بهتر تنظيم کنيم.
جبارزاده در ادامه با امضاي سند خط مشي کيفيت استانداري آذربايجان شرقي، آن را براي اجرا به کارکنان استانداري ابلاغ کرد.
وي در اين سند با اشاره به جايگاه حاکميتي استانداري به عنوان عالي‌ترين دستگاه دولتي در استان و مسووليت سياست‌گذاري، هماهنگي و نظارت بر کليه فعاليت‌ها در راستاي سياست‌هاي کلي نظام و اهداف دولت، سرلوحه قرار دادن مدل اجرايي سامانه مديريت کيفيت (ISO 9001 : 2000) را مورد تاکيد قرار داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن