تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چندین انجمن فرهنگی و هنری بندرعباس در خاموشی فرو رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

به دلیل بدهی برق چندین انجمن فرهنگی و هنری بندرعباس در خاموشی فرو رفتند بندرعباس-ایرنا-برق ساختمان سرای هنر واقع در فرهنگسرای طوبای بندرعباس از روز یکشنبه قطع شد و هنرستان هنرهای زیبا و انجمن های سینما،عکس ،نویسندگان و مولفان ،شعر و ترانه و انجمن تعزیه که در این محل واقع هستند در خاموشی فرو رفته و فعالیت های آنها به طور موقت تعطیل شد.


سعید آرمات که در سه روز گذشته خبر انتصاب وی به مدیریت فرهنگسرای طوبی منتشر شده بود درین باره اظهار داشت :هنوز حکمی به دست وی نرسیده و تغییر و تحولی پیرامون مدیریت این مکان فرهنگی و هنری انجام نشده است.
مدیر فعلی فرهنگسرای طوبی ضمن تایید خبر قطع برق سرای هنر ،دلیل آن را بدهکاری حدود 46میلیون ریالی به شرکت توزیع برق اعلام کرد.
حمزه غلامی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:تاکنون بارها مشکل بدهی برق به معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.
وی یادآور شد:در دوماه گذشته دو بار دیگر نیز ماموران اداره برق اقدام به باز کردن فیوز و قطع برق این محل کرده بودند که با رایزنی و تعهد پرداخت بدهی ،دوباره برق سرای هنر وصل شد.
غلامی اظهار داشت:این سومین بار است که برق این مکان فرهنگی و هنری قطع شده و مراتب به صورت مکتوب به مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش شده است.
معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز دلیل عدم واریز بدهی برق را مشکلات قانونی برای پرداخت آن اعلام کرد.
به گفته صالح صابر قبض برق سرای هنر به نام انجمن سینمای جوان صادر شده و حساب این انجمن نیز مسدود شده و امکان واریز وجه به حساب آن وجود ندارد.
وی تاکید کرد:با توجه به مسدود بودن حساب این انجمن امکان سایر حمایت های مالی از آن نیز وجود ندارد و حتی پرداخت هزینه های نهمین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان نیز با وضعیت فعلی امکان پذیر نیست.
صابر در عین حال ابراز امیدواری کرد:با توجه به رایزنی های انجام شده با فرمانداری و شرکت توزیع برق ،مشکل قطع برق سرای هنر در اسرع وقت و به صورت فوریتی حل شود.ک/3
7192/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن