تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صیانت از فرهنگ و نظام اسلامی مهمترین هدف ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان پور ابراهیم:
صیانت از فرهنگ و نظام اسلامی مهمترین هدف ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است
رشت – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: صیانت از دین، فرهنگ و نظام اسلامی مهمترین هدف ایجاد کانون ها است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم پیش از ظهر شنبه به مناسبت 18 اسفندماه  بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد طی نشست مصبوعاتی در رشت افزود:  مهمترین هدف ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد صیانت و حفظ دین، فرهنگ و نظام اسلامی بوده  است. وی همچنین با بیان اینکه  امروز این نهاد نقش موثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد، اظهارداشت: مسجد با ایجاد آشنایى و پیوند میان مومن با نخبگان و صالحان جامعه بسترى مناسب براى پرورش و تربیت روحى و اجتماعى انسانها را فراهم مى سازد. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر اهمیت جایگاه چنین پایگاه‌ های ارزشمندی گفت: در جنگ نرم مسئولیت کانون ‌های فرهنگی و هنری در مساجد به مراتب سنگین‌ تر از سایر پایگاه‌ های فرهنگی است. وی افزود: اهمیت این پایگاه‌ ها به واسطه ارتباط تنگاتنگ با نسل جوان که نقش مهمی در کشور دارند و سرمایه‌ های ارزشمندی به شمار می‌ روند و باید به این نیروهای ارزنده، روحیه ایثار، فداکاری، دیانت و شهادت آموخت. پور ابراهیم در ادامه ولایتمداری و توجه به ارزش ‌های اسلامی را زمینه‌ ساز خنثی شدن نقشه‌ های دشمنان برشمرد و افزود: ولایتمداری و پیروی از منویات هدایتگر رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب اتحاد اسلامی میان جامعه و این اتحاد، نابودی دشمن را رقم خواهد زد. وی اذعان داشت:  رسالت مسجد باید در مقابله با جنگ نرم دشمن باشد زیرا دشمن در جنگ نرم اعتقادات دینی جوانان را هدف قرار داده  تا دین را از جامعه بردارد. مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه جنگ نرم دشمن امروزه جنگ دین و اعتقادات دینی است، یادآورشد: مسجد پایگاه عمومى مسلمانان و محل حضور قشرهاى گوناگون است. وی افزود:  مساجد  جایگاه مناسبى براى تعاون اجتماعى مسلمانان و مشارکت آنان در رفع نارسایى هاى اجتماعى است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن