تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین بارندگی سمنان نسبت به کشور بسیار پایین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان طاهری:
میانگین بارندگی سمنان نسبت به کشور بسیار پایین است
سمنان - خبرگزاری مهر: مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان از پایین بودن میانگین بارندگی این استان نسبت به کشور خبر داد و گفت: 140 میلیمتر بارندگی در این استان در برابر 250 میلیمتر بارندگی در کشور بیانگر این وضعیت است.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد طاهری عصر شنبه در نشست ستاد حوادث شهرستان سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه میزان بارندگی استان نسبت به کشور بسیار پایین است اظهار داشت: کاهش بارندگی در سالجاری مشکلاتی را برای سال آتی به همراه دارد. وی افزود: ضعف مراتع، ضعف دام و بروز و شیوع بیماریهای مختلف از جمله مشکلاتی است که این امر نیاز به تامین هزینه های لازم برای کنترل مسائل بهداشتی و درمانی بیشتری دارد. مدیر کل مدیریت بحران استان سمنان بر لزوم پیش بینی و پیشگیری از خسارات ناشی از خشکسالی تاکید کرد و گفت: سال 93 سالی سخت با افزایش خسارت های ناشی از خشکسالی خواهد بود. طاهری افزود: بر اساس اعلام هواشناسی کشور و بروز تغییرات اقلیمی در چند سال اخیر با کاهش بارندگی ها، خسارات و هزینه های سنگینی به کشور وارد شده است.  فرماندار شهرستان سمنان آمادگی برای مواجiه با تداوم خشکسالی سال 93 و بررسی آثار و پیامدهای ناشی از تغییر اقلیم و عوامل جوی و پیش بینی اقدامات لازم توسط دستگاه های ذیربط را از جمله اهداف این نشست برشمرد. حسن سعدالدین با تاکید بر اینکه برای مواجهه با خشکسالی سال آینده طرح مدیریت آب این شهرستان تا پایان فروردین 93 تدوین می شود گفت: کاهش 42.5 میلیمتری بارش باران در سال گذشته و کاهش 82.6 میلیمتر نسبت به میانگین بلندمدت و کاهش 143.7 میلیمتر بارش سمنان و مهدیشهر و سرخه باعث شده که مخازن تامین کننده آب شرب نیز در معرض تهدید کم آبی قرار گیرد. وی در پایان خواستار تدوین طرح جامع مدیریت آب شهرستان سمنان برای مواجهه با خشکسالی سال آینده تا پایان فروردین 93 شد و افزود: آموزش و اطلاع رسانی در مصرف بهینه آب شرب، کشاورزی و صنعت و لزوم تغییر راهبرد تولید که نیاز به آب دارد از جمله کشاورزی و صنعت، تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن