تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضوجامعه مدرسین قم:سخنان رهبری بسیار حکیمانه و دستورالعمل برای کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضوجامعه مدرسین قم:سخنان رهبری بسیار حکیمانه و دستورالعمل برای کشور است کرمانشاه - ایرنا - عضو جامعه مدرسین قم گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان، بسیار حکیمانه و دستورالعمل برای کشور است.


آیت ا... ˈحسن ممدوحیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب، حکیم و دانشمندی جهان بین و جهان شناس می باشند که هر زمان، سخنانی ایراد می کنند بسیار متناسب با اوضاع روز و منطبق با شرایط زمان است.
وی با بیان این که می توان پایه و اساس کلام حکیمانه را در فرمایش های ایشان شاهد بود، افزود: انصافا ایشان انسانی هستند که با ذائقه اهل بیت(ع) آشنا می باشند، و شاگرد آن مکتب هستند.
آیت ا... ممدوحی با تاکید بر این که سخنان رهبری دارای اصول و عمق فراوان می باشد، گفت: کلام پاکیزه رهبری، مانند درختی است که در زمین ریشه دوانده و سر بر آسمان دارد.
وی با اشاره به موضوع بیانات رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان افزود: تمام آنچه که جزو چالش های امروز به شمار می رود از مسایل فرهنگی، سیاست داخلی و سیاست خارجی تا نظام تربیتی و نظام اقتصادی در کلام رهبری نمود دارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد:رهبر معظم انقلاب در این نشست ضمن ابراز امیدواری از آینده کشور، دولت را به حفظ نظام الهی و اسلامی دعوت کردند.
وی افزود: در این سخنان، رهبری تاکید داشتند که نباید کاری کرد که نظام فرهنگی رها شود.
آیت ا... ممدوحی، با بیان این که رهبرمعظم انقلاب همواره تمام جامعه را در امور کشور دخیل می دانند، گفت: ایشان به همه متفکران، دانشمندان، جوانان و دیگر آحاد جامعه اعتماد دارند و آن ها را سرمایه های کشور می دانند.
7456/567/640
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن