تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801786488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات مقام معظم رهبری اخطار و هشداری به مسئولان فرهنگی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛
اظهارات مقام معظم رهبری اخطار و هشداری به مسئولان فرهنگی کشور است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان را اتمام حجتی با همه مسولان کشور به خصوص در حوزه فرهنگی خواند و گفت: رفع معضل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بستر را برای تکیه بر بهره‌گیری از توانایی‌های جوانان مومن و انقلابی فراهم می‌کند و به طور حتم سرمایه‌گذاری خاص روی این جوانان برای کشور اثر بخش خواهد بود.


"حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی" نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان مبنی بر اینکه در مسائل فرهنگی نمی‌توان بی‌ملاحظه‌گی کرد، اظهار داشت: مهم‌ترین راهبرد برای تحقق اهداف فرهنگی، توجه به مطالبات مقام معظم رهبری است.   
 
وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری را باید در دو بعد مورد بررسی قرار داد ، اظهار داشت: در بعد اول آنکه مقام‌معظم رهبری، خود را در اظهار نگرانی اعضای مجلس خبرگان در مساله فرهنگی سهیم دانستند، که اعلام نگرانی از این طریق در واقع هشدار‌ و اخطاری به مسئولان فرهنگی کشور  و  اتمام حجتی با همه مسولان بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ضمن اعلام نگرانی خود در این بخش، راه‌حل را سرمایه‌گذاری بر جوانان مومن و انقلابی دانستند، تصریح کرد: رفع معضل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بستر را برای تکیه بر بهره‌گیری از توانایی‌های جوانان مومن و انقلابی فراهم می‌کند و به طور حتم سرمایه‌گذاری خاص روی این جوانان برای کشور اثر بخش خواهد بود.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: رفع ‌ آسیب‌های فرهنگی و تکیه بر جوانان مومن و انقلابی، نبرد سنگینی با مجموعه مدیران و طراحان پشت پرده جنگ نرم است که این امر نیازمند عزمی ملی است و سران سه قوه مسئول مستقیم تحقق آن هستند.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته هشدارهایی را در حوزه فرهنگی با عناوینی همچون شبیخون و تهاجم فرهنگی مطرح فرمودند، گفت: بحث سبک زندگی دینی، تهیه پیوست‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف و تشکیل قرار‌گاه فرهنگی برای رسیدگی به وضع استان‌ها از جمله راه‌حل‌های رهبری برای مقابله با فرهنگ غربی بود، که این موارد باید از سوی دستگاه‌های اجرایی همچون رسانه ملی و مطبوعات مورد توجه قرار گیرد.   
    
نماینده اصفهان در مجلس  با بیان اینکه با برون‌رفت از آسیب‌های فرهنگی و اجرایی کردن درست مسایل فرهنگی، دین در جامعه حاکم خواهد شد، خاطر نشان ساخت: ‌برای رسیدن به این هدف، علاوه بر ورود دستگاه‌های ذی‌ربط مانند وزارت فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، ارتباطات و کشور، مردم نیز باید با مشارکت عظیم در هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و مساجد به مقابله با آسیب‌های فرهنگی رفته تا بستر حاکم شدن مسایل اسلامی در جامعه بیش از گذشته عملی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان از بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به مسایل فرهنگی در جلسه روز یکشنبه (18 اسفند) کمیسیون متبوع خود خبر داد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن