تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812933601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ کشوری توان جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سنندج هیچ کشوری توان جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا را ندارد سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج گفت: امروز تمام ملت های دنیا به حقانیت دین مبین اسلام پی برده اند و این دین الهی به سرعت در حال گسترش است و هیچ کشوری توان جلوگیری از گسترس اسلام ناب محمدی (ص) را ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا حسام الدین مجتهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، به گرویدن بسیاری از غیر مسلمانان کشورهای مختلف جهان به دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: دین اسلام امروز به شدت در حال گسترش است و برخی از کشورهای مستکبر از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی از این مساله نگران هستند.
وی به تلاش های استکبار جهانی برای جلوگیری از گسترش اسلام در دنیا اشاره کرد و گفت: این کشورها به انحای مختلف از جمله ایجاد اختلاف و دو دستگی در میان مسلمانان و نشان دادن چهره خشن از اسلام به دنبال جلوگیری از گسترش دین اسلام هستند.
خطیب جمعه سنندج به پروژه اسلام هراسی دشمنان این دین خدا نیز اشاره کرد و اظهار کرد: نشان دادن چهره خشن، منفی و طرفدار خشونت و آدمکش از دین اسلام که دینی رحمانی و مهربانی است از شگردهای کشورهای مستکبر است.
وی به موج بیداری اسلامی در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: این موج نیز در راستای گسترش اسلام ناب محمدی (ص) به راه افتاده و نه تنها خاموش نمی شود بلکه روز به روز کشورهای بیشتری را در بر می گیرد.
ماموستا مجتهدی با اشاره به اینکه این بیداری به تاسی از انقلاب اسلامی ایران ایجاد شده است، گفت: ایران اسلامی امروز در تمام زمینه ها بخصوص، امنیت، علم و تکنولوژی جزو کشورهای برتر دنیا است و الگوی یک کشور اسلامی موفق است.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه از دولتمردان و مسوولان در راستای خدمت به ملت مسلمان ایران قدردانی کرد و خواستار تلاش بیشتر مسوولان در جهت رفع مشکلات مردم شد.
وی بیکاری، مشکلات اقتصادی، اعتیاد و عدم ازدواج را یکی از مشکلات مردم بخصوص نسل جوان دانست و تاکید کرد می توان با برنامه ریزی و تلاش بیشتر این مشکلات را نیز بر طرف کرد.
ماموستا مجتهدی همچنین توجه بیشتر به محرومان توسط مسوولان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در جامعه اسلامی رفع مشکلات محرومان باید در اولویت اول مسوولان قرار گیرد.
وی به عدم پذیرش بیماران مستمند و نیازمند در بیمارستان های استان کردستان نیز انتقاد کرد و گفت: دلیلی ندارد در کشوری اسلامی فرد مسلمانی به دلیل نداشتن هزینه های بیمارستانی با مشکل مواجه شود.
وی از روسای بیمارستان های استان کردستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواست در این زمینه تجدید نظر کنند و به بیماران نیازمند کمک نمایند.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن