تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شبستر: دنیا به توانایی ها ایران اذعان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار شبستر: دنیا به توانایی ها ایران اذعان دارد تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان شبستر گفت: امروز دنیا به برکت انقلاب اسلامی به توانایی های ایران در تمام عرصه ها اذعان دارد.


سیدسعید کاشانی روز یکشنبه در آیین معارفه خود افزود: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همانند دانشگاه چیزهای خوبی به ما آموخت و به برکت همین انقلاب، امروز تمام دنیا ایران را به عنوان ام القری اسلام قبول و دانشمندان آن در تمام عرصه ها پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده اند.
وی گفت: همه این موفقیت ها را مدیون حضرت امام (ره) هستیم و با عزتی که امام به ما داد امروز مقتدرانه تر از دیروز در مسیر تحقق اهداف امام و انقلاب قدم برمی داریم.
کاشانی اظهار کرد: وحدت عامل موفقیت ها ما بوده و در هر کاری که با انسجام و وحدت وارد شدیم سربلند از آن برون آمدیم از این رو تلاش خواهیم کرد وحدت و همدلی را در شهرستان برقرار کنیم.
سید سعید کاشانی متولید 1337 میانه بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و در سوابق اجرایی وی فرمانداری ملکان، سرپرست فرمانداری میانه، معاون فرمانداری تبریز و مراغه و معاون شبکه بهداشت و جهادسازندگی میانه به چشم می خورد.
7233/587
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن