تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اطلاع رسانی اخبار نمازجمعه تلاش تاثیر گذاری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ابرکوه: ایرنا در اطلاع رسانی اخبار نمازجمعه تلاش تاثیر گذاری دارد یزد-ایرنا- امام جمعه ابرکوه گفت: خبرگزاری ایرنا در اطلاع رسانی اخبار شهرستان ابرکوه بویژه نمازجمعه تلاش تاثیرگذاری داشته است .


حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی به مناسبت چهارمین سالگرد انتصاب وی به سمت امامت جمعه این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، خدمات خبرگزاری جمهوری اسلامی را در پوشش خبری نماز جمعه ابرکوه ستود .
وی گفت : خبرگزاری ها و رسانه های گروهی نقش تاثیری گذاری در بالا بردن ترویج فرهنگ نماز جمعه دارند و لیکن تلاش خبرگزاری ایرنا و خبرنگار این رسانه در ابرکوه در این خصوص قابل تقدیر است.
حسینی با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم مومن ابرکوه در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه تجلیگاه وحدت امت اسلامی است که در اسلام بسیار در برگزاری این آیین سنت محمدی (ص) تاکید شده است .
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: 40 نفر از شهروندان ابرکویی با ستاد نماز جمعه این شهرستان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این آیین عبادی سیاسی همکاری دارند .
خطیب جمعه ابرکوه همچنین از اعضای ستاد نمازجمعه ابرکوه که در این مدت به عنوان ستاد نمونه کشوری و استان شناخته شده اند تقدیر کرد و افزود: با اجرای برنامه جالب ستاد نمازجمعه ، هر هفته در مراسم نماز عبادی سیای جمعه از شهدای ابرکوه که در آن هفته شهید شدند نام برده می شود و با ذکر صلوات از آنان تجلیل می شود .
حسینی همچنین از تاسیس مهد کودک آدینه در محل برگزاری نماز جمعه خبر داد و افزود: این مهد سالانه یکهزار و 500 کودک را برای رفاه حال نمازگزاران و با وسایل بازی و پذیرایی توسط دو نفراز مربیان مهد کودک نگهداری می کند .
امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: سالانه در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه ابرکوه 2هزار نفر از بیماران توسط یکی از پزشکان عضو جامعه بسیج پزشکی بطور رایگان ویزیت می شوند. ک3
7539/1968











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن