تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802404604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با مواد مخدر نیاز به اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مبارزه با مواد مخدر نیاز به اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی دارد ورامین - ایرنا – معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت : مبارزه با مواد مخدر نیاز به اقدامات فرهنگی واطلاع رسانی در بین آحاد جامعه دارد .


سید رضا طباطبایی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد افزود : اعتیاد به مواد مخدر زمینه بسیاری ازآسیب هاوناهنجاری های اجتماعی است و این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد، باعث کندی سرعت رشد و توسعه جامعه می شود .
وی گفت : دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا با توزیع گسترده مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی در بین جوانان ، به اهداف شوم خود در ایجاد انحراف در مسیر انقلاب دست پیدا کنند .
وی ضمن تقدیر از اقدامات بسیار موثر نیروهای انتظامی و سایر دستگاه ها در مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدرافزود : مهمترین اصل در مبارزه با این بلای خانمان سوز ، پیشگیری و اطلاع رسانی از خطراتی است که استفاده از این مواد جوانان را تهدید می کند و در این امر آموزش و پرورش نقشی مهم و محوری ایفا می کند .
وی گفت : اقدامات موثر وسازنده نیروی انتظامی دربرخورد با عاملان توزیع مواد مخدروکشفیات متعدد دراین زمینه توانسته بسیاری از مشکلات این معظل را کاهش دهد ولی در کنار این امر شهرداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهزیستی و آموزش و پرورش نیز می باید وارد میدان شده و با اطلاع رسانی به موقع ، زمنیه را برای کاهش ابتلای افراد به مواد مخدر فراهم کنند .
وی افزود: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مقابله با اعتیاد بسیار مهم و خطیر است که باید این اقدامات با تلاش بیشتری صورت گرفته و ادامه یابد .
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با تاکید بر نظارت بیشتر بر مراکز ترک اعتیاد معتادین و جلوگیری از فعالیت کمپ های غیرمجاز اظهارداشت:هم اکنون چهار کمپ ترک اعتیار مجاز در شهرستان ورامین فعالیت خود را در درمان معتادین انجام می دهند که فعالیت این کمپ ها باید از نظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کند .
طباطبایی افزود : آن دسته از افرادی که متقاضی دایر نمودن کمپ های ترک اعتیاد می باشند نیز می توانند با مراجعه به مراجع ذی صلاح درخواست خود را ارائه نمایند تا پس از اخذ مجوز قانونی ، در این مسیر یاریگر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشند .
وی تأکید کرد : مهمترین اصل در درمان معتادین این است که آنان پس از درمان رها نشوند و اداراتی مانند صنعت ، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و کار تعاون و رفاه اجتماعی زمینه اشتغال آنان را فراهم کنند .
تهرام564/7254
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن