تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804420501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پرستاران نمونه اداره کل درمان استان تهران تجلیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از پرستاران نمونه اداره کل درمان استان تهران تجلیل شد تهران بزرگ- ایرنا- مراسم تجلیل از 103 تن از پرستاران نمونه سال 92 شاغل در بیمارستان های اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران شامگاه دیشب برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه شب چهارشنبه به مناسبت میلاد با سعادت زینب کبری(س) و روز پرستار مراسم تجلیل از 103 تن از پرستاران نمونه ( 92 پرستار و 11 مترون ) در بخش درمان تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد.
این مراسم با حضور مهدی درخشان مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، سید علی جمالیان مدیر کل درمان استان تهران و جمع کثیری از خانواده های پرستاران نمونه در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی و فرهنگی شمس آباد تهران اجرا شد.
در این مراسم مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: روز پرستار برابر با روز پنجم جمادی الاول، ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورا، حضرت زینب کبری (س) است.
وی با اشاره به علت نامگذاری روز پرستار افزود: حضرت زینب ضمن این که رسالت تبلیغ از نهضت حسینی را بر عهده داشت، پرستاری از امام زمانش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر آسیب دیدگان و مصیبت زدگان اهل بیت را نیز برعهده گرفت.
وی ادامه با اشاره به کادر پرسنلی 13 هزار نفری سازمان تامین اجتماعی در کل کشور گفت: حدود دو هزار و 500 نفر از این کارکنان در استان تهران مشغول ارائه خدمات درمان مستقیم به بیماران هستند، که بیانگر اهمیت این بخش برای مسوولان کشور و آحاد مردم بیش از گذشته است.
درخشان با تاکید بر دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر رسیدگی به مشکلات پرستاران، از نشست کمیته رسیدگی به مشکلات جامعه پرستاری در سالن نگین پس از این مراسم خبر داد.
وی اظهار کرد: در مقدمه کار از گروه پرستاری معاونت درمان سازمان در سطح کل کشور درخواست شد تا راه حل هایی را که جامعه پرستاری برای رفع مشکلاتشان ارائه می دهند جمع آوری و در اختیارمسوولان این کمیته قرار دهند.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، ابراز امیدواری کرد این اقدام بتواند مشکلات جامعه پرستاران را در حد مقدورات حل کند تا این قشر پرتلاش با دلگرمی بیشتر به ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان بپردازند.
همچنین مدیر کل درمان استان تهران نیز با تبریک روز پرستار گفت: امسال 103تن از پرستاران شاغل در سطح بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران به عنوان پرستار نمونه انتخاب و معرفی شدند.
وی افزود: در این مراسم از 92 نفر از پرستاران و 11 نفر از مترون های بیمارستان های تابعه این اداره کل با نظر پرستاران و مسوولان سرپرستاری به عنوان پرستاران نمونه انتخاب شدند.
جمالیان گفت: سال 92 با وجود تحریم ها در حوزه درمان، دارو و تجهیزات پزشکی، تمامی بیمارستان ها و درمانگاه های درمان استان توانستند نسبت به سال 91 درخشش بهتری داشته باشند.
وی افزود: امسال ضریب اشغال تخت نسبت به سال گذشته سه تا 3.5 درصد افزایش نشان می داد و مدت اقامت بیماران نیز کمتر شده است.
جمالیان گفت: از نظر مالی بار زیادی به بخش درمان تحمیل شده است، ولی با تلاش و کوشش پرستاران طعم سلامت و تندرستی به بیماران اعطا شد.
در ابتدای این مراسم نوشین رزاقی رییس اداره پرستاری و مامایی در خصوص تاخیر در اجرای این مراسم گفت: تقدیر و تشکر از پرستارانی که در الگوبرداری خود اسوه صبر و عدالت حضرت زینب کبری(س) را ملاک عمل خویش قراردادند، زمان و مکان ندارد.
وی ادامه داد: کار پرستاری امر طاقت فرسایی است که زمان تعطیلی ندارد و در همه لحظات و حتی هر مکانی به حکم نوع شغل می طلبد که انجام وظیفه نماید.
رزاقی افزود: این مراسم بهانه است برای حضور پرستاران در کنار خانواده هایشان و از سویی تشکر به جهت تحمل و صبر خانواده های پرستاری در هم سوی و یاری به کار و تلاش این قشر فعال جامعه است.
وی با اشاره به کلام الهی در سوره مائده بیان کرد: در آیات این سوره خداوند منان می فرمایدˈهرکسی نفسی را زنده کند گویا امتی را زنده کرده استˈ که در واقع مصداق کار و فعالیت همکاران پرستار است.
رزاقی با اشاره به تغییر رویکرد دولت و سازمان تامین اجتماعی به نقش پرستاری در جامعه گفت: ایجاد معاونت پرستاری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد نگاه به حرفه پرستاری، جایگاه ویژه ای در حلقه سلامت کشور پیدا کرده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات پرستاری گفت: چالش های موجود در ساختار نظام پرستاری طبقه بندی شده است و به ترتیب اولویت بررسی می شود.
در پایان این مراسم از 92 نفر از پرستاران و 11 نفر از مترون های (سرپرست بخش پرستاری) بیمارستان های تابعه اداره کل درمان تهران با اعطای لوح تقدیر و هدایا قدردانی و تشکر شد.
تهرام/1699/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن