تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای بهبود اقتصاد کشور بزرگترین عمل به معروف در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاش برای بهبود اقتصاد کشور بزرگترین عمل به معروف در جامعه است ایلام- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:تلاش برای بهبود و رونق اوضاع اقتصادی کشور بزرگترین عمل و امر به معروف در جامعه اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدنقی لطفیˈ روز چهارشنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: در شرایط کنونی که دشمنان تحریم های گوناگونی ضد جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند باید برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور تلاش وی‍ژه انجام شود.
وی ادامه داد: سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده باید اجرایی و در عمل به کار گرفته شود تا در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
امام جمعه ایلام افزود: بهره گیری از توانمندی بومی و تولید، و افزایش کیفیت کالاهای داخلی از مهمترین راهکارها برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبرمعظم انقلاب است.
حجت السلام لطفی بیان کرد: جوانان این مرز و بوم با استفاده از ابزارهای داخلی و قدرت بالای فکری و توانایی دانشی خویش،در حال تلاش برای استقلال و خودکفایی کشور در عرصه های مختلف هستند و در این راه پرافتخار همه ملت باید از آنان حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین بر شناسایی و آسیب شناسی منکرها در جامعه که از سوی دشمنان برای تضعیف نظام و انقلاب اسلامی دشمنان تدارک و طراحی شده ، تاکید کرد.
وی ادامه داد: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف است که در جامعه،باید نهادینه و تبدیل به فرهنگی همگانی شود.
وی همچنین با اشاره در پیش بودن روزهای فاطمیه بر لزوم برگزاری باشکوه آیین های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در جامعه اسلامی ایران تاکید کرد. ک/2
7171/565/ 640
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن