تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره سرود وتئاتر مساجد میناب پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین جشنواره سرود وتئاتر مساجد میناب پایان یافت میناب - ایرنا - نخستین جشنواره سرود و تئاتر مساجد شهرستان میناب چهارشنبه با معرفی برترین ها پایان یافت.


به گزارش ایرنا، هیئت داوران در بخش سرود، گروه مُشتا از کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ولیعصر(عج)، کانون فرهنگی و هنری امام المنتظر(عج) روستای کَردَر رضوی و کانون فرهنگی هنری سجادیه را به عنوان گروه های اول تا سوم معرفی کرد.
در رشته تئاتر نیز در بخش بروشور نمایش نظافت شهر ˈیونس دهقانیˈ از کانون امام موسی بن جعفر(ع) از روستای تبانو و در بخش طراحی لباس ˈزینب رسولیˈ از نمایش چشم به راه یک ناجی از کانون خضر نبی الله به عنوان برتر انتخاب شدند.
هیات داوران در طراحی صحنه، ˈحمید رنجبرˈ از نمایش بشارت بهشت از کانون مکتب الذاکرین محله رگو و در طراحی نور ˈ حامد مدنی سربارانیˈ از نمایش دروغ کوچک از کانون امیرالمومنین علی(ع) را برگزید.
در بخش موسیقی ˈسید مصطفی موسوی پورˈ از نمایش چشم براه از کانون خضر نبی الله و در گریم نیز ˈامین صومعهˈ از نمایش حقیقت مجهول از کانون ولیعصر(عج) منتخب شدند.
هیئت داوران در بخش بازیگری ˈحسین شرف نیادیˈ از نمایش نظافت شهر از کانون امام موسی بن جعفر(ع) روستای تنبانو، ˈعلی فولادیˈ از نمایش بشارت بهشت از کانون مکتب الذاکرین محله رگو و ˈسجاد نواییˈ از نمایش حقیقت مجهول از کانون ولیعصر(عج) را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کرد.
تنها برگزیده بخش نویسندگی نیز ˈجعفر قاسمیˈ در نمایش حقیقت مجهول از کانون ولیعصر(عج) شد.
در بخش کارگردانی نیز ˈعلیرضا سلطانیˈ از نمایش وکیل از کانون علی ابن الحسین و ˈحامد مدنی سر بارانیˈ از نمایش دروغ کوچک از کانون امیرالمومنین علی(ع) به طور مشترک سوم، ˈعلی شرف نیادیˈ از نمایش نظارت شهر از کانون امام موسی بن جعفر (ع) از روستای تنبانو و ˈعبدالکریم حمزویˈ از نمایش بشارت بهشت از کانون مکتب الذاکرین محله رگو دوم شدند.
هیات داوران نمایش نظافت شهر از کانون امام موسی بن جعفر(ع) از روستای تنبانو و نمایش بشلرت بهشت از کانون مکتب الذاکرین محله رگو را نیز به عنوان نمایش های برتر انتخاب کرد.
فرماندار ویژه میناب نیز در این مراسم ضمن تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: هنر و هنرمند در جامعه دارای نقش بسیار مهمی است و رشته های فرهنگی و هنری همانند فیلم، تئاتر، هنرهای تجسمی و کتاب به لحاظ تاثیرگذاری بر مخاطبان خود از اهمیت زیادی برخوردار است.
عباس خداداد زاده افزود: هنرمند باید به نقش و جایگاه هنری خود در جامعه باور داشته باشد و به تولید آثار هنری تاثیرگذاری بیشتر توجه کند چرا که هنرمندان الگوی خوبی برای جوانان هستند.
وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد و ائمه جماعت و پایگاه های بسیج نقش مهمی در ترویج فرهنگ معنوی، دینی و اسلامی دارند و باید جوانان را به سمت مساجد تشویق کنند. ک/3
7195/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن