تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در انتقال زیبایی های قرآن کریم به جامعه کوتاهی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر: در انتقال زیبایی های قرآن کریم به جامعه کوتاهی شده است تهزان بزرگ -ایرنا - معاون قرآن وعترت وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی با ذکر اینکه کلام الهی برای مسلمانان همیشه زیبااست و باید با تمام وجود قدردان این زیبایی الهی بود تصریح کرد: در انتقال زیبایی های قرآن کریم به جامعه کوتاهی شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام ˈ محمدرضا حشمتیˈ روز سه شنبه در آیین رونمایی از خدمات جدید قرآنی سامانه 144 اظهار داشت: رسانه ها در این سال ها نتوانستند انعکاس مطلوبی از زیبایی های قرآن به مردم ارائه کنند.
وی با اشاره به اقدام مناسب راه اندازی این سامانه تاکید کرد: لازم است رسانه های جمعی برای انتقال زیبایی های قرآن کریم با تمام ظرفیت و امکانات وارد شوند.
وی با ابراز امیدواری که سطح سامانه قرآنی144از استانی به کشوری مبدل شود، افزود: این سامانه پل ارتباطی مردم با قرآن بوده وهمشهریان تهرانی از طریق این سامانه در هر لحظه می توانند از زیبایی های کلام الهی بهره مند شوند .
حجت الاسلام حشمتی تاکید کرد: باید با تمام ظرفیت در خدمت قرآن بوده و برای انتقال فهم و نورانیت آن به مردم تلاش کرد که اگر در این مسیر درست عمل شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
معاون قرآن وعترت وزارت وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با ذکر اینکه نورانیت قرآن باعث نشاط و شادابی جامعه می شود افزود: برای افزایش نشاط و شادابی هموطنان باید این زیبایی ها را به جامعه منتقل کرد.
آیین رونمایی از خدمات جدید سامانه قرآنی 144عصر امروز با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از قاریان و کارشناسان علوم قرآنی توسط فرهنگسرای قرآن در برج میلاد تهران برگزار شد.
تهرام/7243/7247/564/ 1539
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن