تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندهی جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی و منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندهی جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی و منصوب شد خرم آباد - پلدختر – ایرنا - سرهنگ ˈرضا داوودیˈ طی مراسمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی و منصوب شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه پلدختر روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم انتظامی پلدختر، گفت: حضور و تلاش پلیس در جامعه امنیت و آسایش را برای مردم به همراه دارد و مردم به این نیرو اعتماد ویژه ای دارند.
حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ افزود: شهرستان پلدختر یکی از شهرستان های امن و آرام استان و کشور است که این مهم در سایه تلاش موثر و هدفمند نیروی انتظامی بدست آمده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان نیز دراین مراسم گفت: اساسی ترین کار نیروی انتظامی، تامین امنیت اجتماعی ، اقتصادی و روانی در جامعه است.
سرهنگ ˈخدامراد کبکیˈ افزود: پلیس ایران امروز ارتباط اجتماعی، اعتماد اجتماعی و مشارکت اجتماعی را سر لوحه کار خود قرار داده و با پیروی از فرامین ولایت فقیه، به یکی از قوای مقتدر جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
وی نیروی انتظامی را عامل ثبات و امنیت جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش می کند و پلیس امروز کشور، پلیسی جامعه محور است.
در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ ˈعلی نجات کرمیˈ، سرهنگ ˈ رضا داودی ˈ به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد.
فرماندهی قرارگاه پلیس لرستان، جانشین پلیس آگاهی هرمزگان، جانشین پلیس آگاهی شهرستان الیگودرز و معاونت فرماندهی انتظامی لرستان از جمله سوابق کای فرمانده جدید انتظامی پلدختر است.
گفتنی است، سرهنگ ˈعلی نجات کرمیˈ فرمانده سابق انتظامی پلدختر نیز به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان دلفان منصوب شده است.
7272/1625
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن