تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812884155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوین از مستعدترین نقاط کشور برای تولید انرژی پاک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قزوین از مستعدترین نقاط کشور برای تولید انرژی پاک است قزوین-ایرنا- معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: این استان از مستعدترین نقاط کشور برای تولید انرژی بادی است که از آن به عنوان انرژی پاک نیز یاد می شود.


ˈمنوچهر حبیبیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالعات انجام شده نشان می دهد مناطقی از بخش های طارم سفلی و کوهین قزوین و شهرستان های تاکستان و بویین زهرا از بهترین نقاط کشور برای تولید انرژی بادی هستند.
وی با بیان اینکه قزوین ظرفیت ایجاد نیروگاه و تولید یک هزار مگاوات نیروی برق را دارد، گفت: در همین راستا این استان آماده پذیرش سرمایه گذاران برای تولید انرژی از باد که به خاطر عدم آلایندگی و تخریب محیط زیست امروزه در سطح دنیا به توسعه آن به عنوان انرژی پاک توجه زیادی می شود، می باشد.
این مسوول به سرمایه گذاران اطمینان داد حمایت ها و تسهیلات لازم از سرمایه گذاران برای ورود به این بخش در استان قزوین به عمل آورده خواهد شد.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر اینکه باید سهم تولید انرژی از باد را افزایش دهیم، اظهارکرد: از حدود 60 هزار مگاوات برق تولیدی در کشور تنها کمتر از 100 مگاوات بوسیله باد ایجاد می شود.
حبیبی در پایان با اشاره به صدور مجوز برای تولید 200 مگاوات برق از طریق باد در این استان، گفت: دو شرکت توانمند داخلی برای تولید برق از باد کار خود در قزوین را آغاز کرده اند.
7392/ 614
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن