تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801247153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان روند فعالیت نمایشگاه بهاره سمنان را بررسی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار سمنان روند فعالیت نمایشگاه بهاره سمنان را بررسی کرد سمنان - ایرنا - استاندار سمنان دوشنبه شب در بازدید از نمایشگاه بهاره سمنان روند فعالیت این نمایشگاه را مورد بررسی قرار داد.


ˈمحمد وکیلیˈ در این بازدید که از سوی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسوولان این سازمان همراهی می شد با حضور در غرفه های متعدد این نمایشگاه با مسوولان آنها گفت و گو و با روند نحوه قیمت گذاری و استقبال و فعالیت این غرفه ها آشنا شد.
وی همچنین در این بازدید بیش از یک ساعت با مردم و خریداران گفت و گو و نظرات آنها را نسبت به وضعیت قیمت ها و کیفیت کالاها جویا شد.
برخی از مردم طرف گفت و گو با استاندار سمنان نسبت به قیمت کالاها ابراز رضایت کردند و گفتند: نرخها نسبت به قیمت کالاها ارزانتر است.
استاندار سمنان همچنین از مسوولان این نمایشگاه خواست تا بر روند قیمتها و کیفیت اجناس ارائه شده نظارت بیشتری نمایند.
در این حال برخی از خریداران در گفت و گو با گزارشگر ایرنا نسبت به کیفیت کالاهای ارائه شده در نمایشگاه گلایه مند بودند و تاکید داشتند: قیمت ها در این نمایشگاه نسبت به بازار در وضعیت بهتری قرار دارد و باید مسوولان بر کیفیت کالاهای عرضه شده نیز نظارت بیشتری نمایند.
استقبال مردم از این نمایشگاه با گذشت شش روز از فعالیت آن بسیار گسترده و مناسب است و ازدحام مراجعه کنندگان در ساعات عصر در این نمایشگاه بسیار بیشتر از سایر زمان ها است.
برخی از بازدیدکنندگان همچنین بر بهبود شرایط فیزیکی نمایشگاه و فراهم ساختن تسهیلات بیشتر و بهتر برای مردم در آن تاکید داشتند.
این نمایشگاه با 115 غرفه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 22در محل نمایشگاه دائمی، واقع در کیلومتر چهار جاده دامغان فعال است.
در نمایشگاه بهاره سمنان که تا بیست و چهارم اسفند ادامه دارد پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار، شیرینی، مواد پروتئینی و ... با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه شده است.ک/2
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن