تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821250787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال دست فروشان به بازار نهاوند باعث حل مشکل سد معبر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقال دست فروشان به بازار نهاوند باعث حل مشکل سد معبر می شود نهاوند - ایرنا- فرماندار نهاوند گفت:وجود دست فروشان در خیابانهای اصلی شهر باعث بوجود آمدن مشکلات ترافیکی و سد معبر می شود و راه حل این مشکل انتقال دست فروشان به بازار قدیمی پای قلعه است.


ˈامامعلی عبدالملکیˈروز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتقال دست فروشان به بازار قدیمی پای قلعه از روز سه شنبه هفته جاری در دستور کار است .
به گفته وی ˈپای قلعه ،تنها بازار قدیمی و پر رونق شهرستان در گذشته بوده و عرضه اجناس و مایحتاج عمومی مردم در این مکان به مرور زمان از رونق افتاده است که باید احیاء شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت و نقش این بازار در رونق اقتصادی مردم منطقه باهماهنگی شهرداری، قرار شد که این بازار مجددا احیا و ترتیبی داده شود تا مردم بتوانند مایحتاج و خرید عید نوروز خود را از این منطقه تامین کنند.
فرماندار نهاوند با اشاره به تشکیل نمایشگاه بهاره گفت: به منظور ایجاد جاذبه های لازم برای مردم ،با هماهنگیهایی صورت گرفته قرار است شعبه دوم نمایشگاه در محل بازار تشکیل شود و علاوه بر آن توزیع میوه شب عید نیز در این محل صورت گیرد .
وی گفت: با هماهنگی هایی که از سوی شهرداری به عمل آمد، تمهیدات لازم برای اجرایی شدن این طرح صورت گرفت و کار غرفه بندی محل انجام شده که از روز 20 اسفندماه آماده افتتاح است.
وی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر احیا بازار قدیمی ،دست فروشان از مرکز اصلی شهر جمع آوری شده و به این مکان منتقل می شوند و همین مساله باعث رفع سد معبر و کاهش ترافیک شهری در ایام نوروز می شود.
وی گفت: به منظور اجرای طرح انتقال دست فروشان به بازار پای قلعه اطلاع رسانیهای لازم انجام گرفته و پس از شروع طرح با کسانی که اقدام به سد معبر کنند برخورد قانونی می شود.
7526/575
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن