تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806894494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاينانس هزار ميليارد توماني براي طرح هاي کشاورزي استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۶ب.ظ)
استاندار مازندران خبر داد؛ فاينانس هزار ميليارد توماني براي طرح هاي کشاورزي استان فلاح جلودار در آخرين جلسه شوراي اداري استان در سال 92 بيان داشت: مردم وظيفه خود را انجام دادند و در 24 خرداد حماسه سياسي آفريدند.
به گزارش خبرگزاري موج، فلاح جلودار استاندار مازندران اظهار داشت: دولت تدبير و اميد هم بلافاصله پس از روي کار آمدن اجراي حماسه اقتصادي را در دستور کار قرار داد و روند کاهشي تورم بيانگر همين موضوع است.
وي يکي ديگر از محورهاي توسعه که در دستور کار دولت است را رشد اقتصادي دانست و اظهار داشت: ما در سال 91 و 92 متاسفانه رشد منفي هم داشتيم که مشکلات فراواني براي کشور فراهم آورد.
استاندار مازندران تاکيد کرد: اين دولت در حوزه سياست خارجي هم با قدرت و توان بالنده خود و با حمايت رهبر معظم انقلاب توانست درهاي جديدي بگشايد که به تبع آن در استان هم شاهد 2 ديدار و مذاکره خارجي تاکنون بوديم.
فلاح جلودار با بيان اينکه زمينه هاي همکاري بين المللي فراهم است و بايد از اين فرصت استفاده کنيم، خاطرنشان ساخت: راهي که انتخاب کرديم مورد رضايت و حمايت رهبري و همه دلسوزان نظام است و در استان هم بايد با هم دلي مشکلات را رفع کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به رشد مطلوب بودجه سال آينده مازندران، اين امر را براي اداره استان کافي ندانست و تاکيد کرد: امروزه يک مسابقه اي بين استان هاي کشور براي استفاده از منابع صندوق توسعه ملي وجود دارد که مازندران هم بايد در اين رقابت حضوري جدي و فعال داشته باشد.
رييس شوراي اداري استان تصريح کرد: تاکنون 40 طرح از استان براي استفاده از منابع صندوق توسعه ملي ارسال شده که اميدواريم بخش عمده اي از اين طرح ها مورد موافقت قرار گيرد.
فلاح يکي ديگر از منابع مهم سرمايه اي را استفاده از فاينانس اعلام کرد و گفت: تاکنون براي چند طرح استان همچون طرح هاي مهم کشاورزي جمعا با بيش از 1000 ميليارد تومان از قبيل زهکشي، اصلاح و تجهيز اراضي کشاورزي اين اقدام انجام شده است.
وي افزود: در حوزه بندر اميرآباد هم برنامه هاي توسعه اي و تجاري خوبي در دست اقدام داريم که به موقع اعلام خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان يکي ديگر از محورهاي توسعه استان را گردشگري دانست و افزود: متاسفانه تاکنون نتوانستيم از اين پتانسيل به خوبي استفاده کنيم.
وي تاکيد کرد: همه منابع بکر طبيعي استان از جمله جنگل هاي منطقه، در قالب طرح هاي مدون و در چارچوب هاي قانوني مي تواند مورد بهره برداري گردشگري قرار گيرد.
فلاح با اشاره به اينکه تکيه ما در اين حوزه به بخش خصوصي است، اذعان نمود: در حال حاضر بيش از 500 هزار ميليارد تومان پول در اختيار بخش خصوصي است که با فراهم شدن شرايط و ورود اين سرمايه به عرصه توليد و اشتغال، اتفاق مبارکي در کشور و استان رخ خواهد داد.
وي هم چنين با اشاره به در پيش بودن ايام نوروز و با بيان اينکه همه مديران در اين ايام پاي کار هستند ، تاکيد کرد: همه تلاش ما بر اين است که چهره شهرها و جاده هاي استان پاک و خالي از زباله باشد و شرايط استان براي ميزباني از مسافران فراهم گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن