تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوهزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی بنادرکشور هزینه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوهزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی بنادرکشور هزینه می شود نوشهر- ایرنا - معاون اموربندری و مناطق ویژه سازمان بنادرو دریانوردی از تخصیص حدود دوهزارمیلیارد ریال اعتبار به منظورهزینه دراجرای طرح های عمرانی در بنادر کشور برای سال آینده خبرداد.


به گزارش ایرنا ، ˈعلی جهاندیده ˈ روز سه شنبه درآیین معارفه مدیرکل بنادرودریانوردی پیشین و جدید استان مازندران (منطقه ویژه اقتصادی نوشهر) گفت : این اعتباردرقالب وجوه اداره شده ازمحل درآمد این سازمان برای اجرای طرح هایی از جمله ساخت اسکله ، ایجاد پیشکرانه ، پسکرانه و نیز فراهم سازی زیرساخت های حمل و نقل و گردشگری دریایی در مناطق ساحلی هزینه خواهد شد.
وی یکی از راهکارهای اساسی مشکلات موجود دربنادر کشور را مدیریت برمنابع مالی دانست و اظهارداشت : با وجود این که سازمان بنادریک نهاد درآمد هزینه ای است بنابراین باید با یک برنامه ریزی صحیح و مدیریت هدفمند اعتبارات را هزینه کرد.
وی با اشاره به هزینه های بالای اجرای طرح های عمرانی دربنادرکشور و پاسخگو نبودن اعتبارات این نهاد دراین بخش ، خواستارهمکاری دولت و مجلس شورای اسلامی شد.
معاون اموربندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادرو دریانوردی همچنین با اشاره به برخورداری ازحدود پنج هزار و 200کیلومترمحدوده ساحلی و نقش این ظرفیت درافزایش رونق اقتصادی کشورگفت : متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم ازاین قابلیت دربیشترمناطق ساحلی بویژه شمال کشوربه نحومطلوب و بهینه بهره ببریم.
وی با بیان این که امروز کشورهای ساحلی با نگاه دریا محوری و اقتصاد دریایی به این موضوع می نگرند ، گفت : متاسفانه چنین نگاهی در کشورما وجود ندارد و آنچه که از دریا ازآن بهره برده می شود فقط درحد شنا کردن است.
وی تاکید کرد :باید رویکرد دریا محوری و اقتصاد دریا درکشورما نیز ایجاد شود تا شاهد رونق اقتصادی و فضای کسب و کار باشیم.
وی اتخاذ سازوکارهای تشویقی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری دربخش هایی ازجمله ایجاد صنایع تبدیلی و گردشگری دریایی را یکی از راهکارهای بسیارمهم دراین زمینه برشمرد.
وی همچنین از منطقه ویژه اقتصادی بندرنوشهر به عنوان بندرمعین در کشوریاد کرد و خواستار همکاری مسوولان استانی و محلی برای رفع مشکلات و موانع موجود برای توسعه زیرساخت های این بندر از جمله ساخت بندرخشک ، پایانه حمل ونقل و راه دسترسی به آن دراین منطقه شد.
درپایان از خدمات چندین ساله ˈسیدنبی سید پور ˈ مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی مازندران قدردانی و ˈمنوچهرتیناˈ به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.
اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در نوشهر واقع شده است.ک/2
624/402
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن