تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل دادگستری استان مرکزی: عدالت و اخلاق دو ابزار مهم قضاوت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری استان مرکزی: عدالت و اخلاق دو ابزار مهم قضاوت است اراک - ایرنا - رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: عدالت و اخلاق دو ابزار مهم قضاوت و پایه برنامه های نظام قضایی استان است.


حجت الاسلام ˈ حکمتعلی مظفریˈ روز یکشنبه در همایش روسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان مرکزی در اراک افزود: اساس کار دستگاه قضایی بر اخلاص و روحیه خدمت به مردم است و حوزه های قضایی استان باید افزایش اعتماد سازی را ملاک کار خود بدانند.
وی بیان کرد: قضا ارتباط مستقیم با جان، مال و ناموس مردم دارد و نظارت و ارزشیابی قضات به عنوان انسانهای وارسته ، متقی و متعهد از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون دادسرای انتظامی استان مرکزی در امور نظارت و ارزشیابی قضات نیز گفت: رای قاضی، عامل سکون و آرامش در جامعه است و این مهم زمانی محقق می شود که مبنای کار قضاوت بر عدالت و قانون باشد.
ˈعلی رنجبرˈ افزود: مردم اولین کسانی هستند که عملکرد قضات را ارزیابی می کنند بنابراین باید انصاف، عدالت و عمل به قانون ملاک کار قاضی قرار گیرد.
در این همایش عملکرد حوزه های مختلف قضایی دادگستری استان مرکزی در سال جاری مورد ارزیابی و بحث قرار گرفت.ک/2
560/559
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن