تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815289036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي گسترش روابط در سطوح محلي تلاش مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۳۸ق.ظ)
استاندار يزد در ديدار با سفير چين؛ براي گسترش روابط در سطوح محلي تلاش مي کنيم استاندار در ديدار با سفير چين گفت: ايران و چين در سطح دولت ها، روابط مناسب و بسيار پيشرفته اي دارند که بايد تلاش کنيم تا در سطوح محلي هم اين روابط گسترش يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرمحمدي استاندار يزد در اين ديدار، چين را کشوري بزرگ با تاريخچه و فرهنگي عظيم دانست و هر دو کشور ايران و چين را داراي مشترکات مختلف فرهنگي- تاريخي دانست.
وي با اشاره به زندگي مسالمت آميز اديان مختلف در دو کشور، اين امر را يکي از ويژگي هاي دموکراسي دانست و افزود: کشور چين در بحبوحه تحريم هاي ظالمانه جهاني عليه ايران، همکاري بسيار مناسبي با ايران داشت که به سهم خود از اين موضوع تشکر مي کنيم.
استاندار يزد، توسعه روابط دو جانبه چين و ايران را در زمينه هاي مختلف اقتصادي، سياسي و صنعتي و تجاري و بازرگاني خوب توصيف کرد و گفت: با توجه به پيشرفت هاي صنعتي چين در زمينه هاي فولاد، سراميک و ماشين آلات مختلف و صنايع پلاستيک، زمينه هاي همکاري با استان يزد در اين حوزه ها، فراوان مشاهده مي شود.
وي استفاده از ماشين آلات چيني در صنايع سراميک، فولاد و کاشي ايران را مورد اشاره قرار داد و خواستار توجه بيشتر در زمينه کيفيت ماشين آلات و قطعات شد.
استاندار يزد سپس با اشاره به وجود معادن غني سنگ آهن، روي، سرب و سنگهاي زميني در استان يزد، اين امر را زمينه ساز همکاري هاي دو جانبه بيشتر با کشور چين برشمرد و طراز تجاري ايران با چين را قابل تأمل دانست. وي واردات استان يزد در 8 ماهه اول امسال را، 5/5 ميليارد دلار عنوان کرد و ابراز اميدواري نمود که عليرغم صادرات نيم ميليون دلاري استان به چين در مدت مشابه، روابط دو جانبه باعث شود که اين طراز تجاري، همسان گردد.
استاندار يزد سپس ابراز اميدواري کرد که صنعتگران و تجار دو کشور، بتوانند ارتباط مناسبي با هم داشته باشند و خطاب به سفير چين گفت: زمينه هاي سرمايه گذاري خارجي در استان را به صورت مکتوب اعلام مي کنيم تا مواردي که علاقه مند باشيد، در آن سرمايه گذاري بپردازند. ميرمحمدي از برگزاري جلسات مشترک با نمايندگي شرکت هاي چيني و صنعتگران استان خبر داد تا در اين جلسات مسائل مشترک دو جانبه بحث و تبادل نظر گردد.
استاندار يزد افزود: همانطور که شما نيز اشاره کرديد، ما در سطح دولت ها، روابط مناسب و بسيار پيشرفته اي داريم که بايد تلاش کنيم تا در سطوح محلي هم اين روابط گسترش يابد.
عالي ترين مقام اجرايي استان سپس با اشاره به زمينه هاي مختلف ارتباط و مناسبات دو جانبه با چين در استان يزد، افزود: ما علاقه منديم تا چين به ما در زمينه انتقال آب از خليج فارس از راه فاينانس کمک کند.
ميرمحمدي سپس تشکر خود را از سفير چين بابت اقبال به سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف در استان يزد اعلام کرد و گفت: مواردي که در ارتباط با صنايع و بازرگاني است، مستلزم برگزاري جلسه مشترک با اتاق بازرگاني و خانه صنعت و معدن و انجمن مديريت صنايع استان است تا در يک نشست رو در رو مسائل مطرح شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن