تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری :ایران مصصم به گسترش روابط باکشورهای اسلامی و همسایگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس جمهوری :ایران مصصم به گسترش روابط باکشورهای اسلامی و همسایگان است تهران-ایرنا- حسن روحانی در دیدار رییس مجلس امارات عربی متحده با بیان این که روابط خوب همسایگی ما می تواند زمینه ساز گسترش روابط همه کشورهای حوزه خلیج فارس با یکدیگر باشد؛ گفت : دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم به گسترش روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان خود است.


به گزارش شنبه شب پایگاه خبری اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی بعد از ظهر روزشنبه دردیدارِ رییس مجلس امارات عربی متحده، روابط دو کشور را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت : حوزه خلیج فارس برای کشورهای منطقه و جهان مهم است.
رییس جمهوری با اشاره به روابط گسترده ونزدیک میان ایران وامارات افزود: اگرچه روابط اقتصادی وتجاری دو کشور نیز مطلوب است، اما ظرفیت های فراوانی برای ارتقای سطح مناسبات دراین عرصه وجود دارد و درشرایط فعلی که ازلحاظ بین المللی فضای مساعدتری به وجود آمده ، همکاری های اقتصادی با امارات می تواند بیش از پیش گسترش یابد.
روحانی تصریح کرد: ایران و امارات می توانند همکاری های خود در زمینه مبارزه با تروریسم و افراطی گری را گسترش دهند.
محمد احمد المر رییس مجلس امارات عربی متحده نیز در این دیدار با جامع، مانع و ممتاز توصیف کردن سخنرانی رییس جمهوری کشورمان درافتتاحیه اجلاس مجالس کشورهای اسلامی گفت : جنابعالی در این سخنرانی دل مشغولی های امروز کشورهای اسلامی را با بیانی صریح تبیین و بعد از اشاره به لزوم وحدت بین مسلمانان ولزوم تکیه برتوسعه اقتصادی، بر ضرورت ارتقای سطح مشارکت مسلمانان دراقتصاد جهانی متناسب با جمعیت ووسعت کشورهای اسلامی تاکید کردید.
رییس مجلس امارات با اشاره به حضور خود در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی اظهارکرد: خط مشی کلی وبرنامه هایی که جنابعالی در آن مراسم اعلام کردید برآمده از اندیشه ای موزون و متکی بر تدبیر و خرد بود و خوشحالم که امروز سیاست های جنابعالی پیشگام است.
المر تصریح کرد : ما معتقدیم در چارچوبی که جنابعالی انتخاب واعلام کرده اید، اهداف تان به ثمر خواهد نشست.
شبک**1497**536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن