تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیباترین چهره های اسکار 2014 چه کسانی بودند؟


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: زیباترین چهره های اسکار 2014 چه کسانی بودند؟

زیباترین چهره های اسکار 2014 چه کسانی بودند؟

باید اعتراف کنیم که در مراسم اسکار محو تماشای بعضی از چهره ها شدیم،آیا کسی پیدا می شد که آرایش کردن را فراموش کرده باشد؟مسلما نه اما فقط تعداد انگشت شماری از ستاره ها بودند که به ما یادآور شدند چرا این شب ، برترین شب سال است .

می خواهیم لیستی از افرادی که زیباترین چهره های اسکار 2014 از نظر ما بودند را به شما معرفی کنیم. بگویید که با نظر ما موافقید یا نه؟ و ستاره مورد علاقه شما چه کسی است؟
باید اعتراف کنیم که در مراسم اسکار محو تماشای بعضی از چهره ها شدیم،آیا کسی پیدا می شد که آرایش کردن را فراموش کرده باشد؟مسلما نه اما فقط تعداد انگشت شماری از ستاره ها بودند که به ما یادآور شدند چرا این شب ، برترین شب سال است . 

انتخاب آرایشی که زیبا باشد و به صورت شما بیاید کار زیاد سختی هم نیست ، بهترین توصیه ما این است : آرایش ملایم و طبیعی 

لیست منتخب ما اینها هستند :

لوپیتا نیونگ او
دختری که هیچ اشتباهی از نظر آرایش نداشته  : موهای بسته با یک تل سر که او را جوان و شاداب نشان می دهد. نظر شما درباره او چیست ؟ او روی فرش قرمز با اعتماد بنفس راه می رود و همه به همین دلیل او را دوست دارند.



 

کیت بلانشت
من فکر می کنم همه با من موافقید که او در زندگی واقعی هم مثل موجودات خیالی است . چه کسی می تواند همیشه اینقدر غیر واقعی بنظر بیاید؟ ویژگی هایی که همه ما آرزوی داشتن آنها را داریم: اندام عالی، پوست درخشنده ، گونه های صورتی و آن موهای هالیوودی قدیمی که هر چهره ای را به طور اغراق آمیزی جهانی می کند.



 

آنجلینا جولی
همان آنجلینای کلاسیک اما واقعا کارش درست است. خط چشم بلند ، که ماهرانه دور چشم کشیده تا بدون نیاز به سایه ، کماکان چشمها را پرقدرت نشان دهد و لب های براق . این یک آرایش زیبا و کامل است که برای فرش قرمز مناسب است.





امی آدامز
وقتی که یک لباس زیبا انتخاب می کنید ، انتخاب یک آرایش تک رنگ بسیار هوشمندانه است. لب ، چشم و گونه برنزی ( نیازی به اشاره کردن به موها نیست ) باعث می شود که لباس شما در کانون توجهات باشد.





کری واشنگتن
در دریایی از  آرایش  و گریم و موهای کوتاه، کری با لب های بزرگ پر رنگ و موهای طبیعی فوق العاده به نظر می رسید. او کارش را خوب بلد است با آن لب های تیره بسیار جذاب به نظر می رسد و البته جلف نیست.




اولیویا وایلد
چهره ای درخشان و باردار، چشم های گربه ای دهه شصتی اولیویا با حالتی خجالتی و بدون شیطنت است. سعی کنید حالت صورت او را با آرایش چشم اغراق آمیز کنید خط چشم کشیده و بلند برای چشم های درشت حالتی زنانه ایجاد می کند.




کریسی تیگان
یک مدل موی هیجان انگیز برای یک دختر هیجان انگیز . کریسی با انتخاب یک مدل موی فوق العاده بهترین کار را انجام داد. موهای پرپشت ، کمی مواج و رنگی ملایم. علت درخشش او مصرف روغن بدن و رژ گونه و برجستگی استخوان گونه و استخوان ترقوه اوست.





شارلیز ترون
تعداد کمی موبلوند در فرش قرمز دیده می شدند اما شارلیز از همه درخشان تر بود . ( جای تعجبی هم نیست ) اگر گردن کشیده بلندی دارید، موهای کوتاه حتی در موقعیت های تفننی هم برای شما بسیار مناسب است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن