تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکار 2014 در تلویزیون هم رکورد زد!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: اسکار 2014 در تلویزیون هم رکورد زد!

پیك تحویل پیتزا مراسم اسكار كه به یكی از چهره های ماندگار مراسم امسال تبدیل شده است، با حضور در برنا

مراسم اسكار 2014 كه مستقیما از شبكه ABC روی آنتن رفته بود،‌ نسبت به سال گذشته 5. 2 میلیون مخاطب بیشتر را جذب كرده و با 43 میلیون بیننده، ركورد پربیننده ترین اسكار طی 10 سال گذشته را بدست آورد.



اسكار 2014 با 43 میلیون بیننده، ركورد پربیننده ترین برنامه اسكار را در 10 سال گذشته بدست آورد.

مراسم امسال اسكار كه مستقیما از شبكه ABC روی آنتن رفته بود،‌ نسبت به سال گذشته 5. 2 میلیون مخاطب بیشتر را جذب كرده و با 43 میلیون بیننده، ركورد پربیننده ترین اسكار طی 10 سال گذشته را بدست آورد.

بر اساس بررسیهای شبكه ABC، یكی از علل افزایش بینندگان برنامه امسال اسكار، میزبانی «الن دی جنرس» بوده كه تا 1. 14 درصد در افزایش بینندگان 18 تا 49 ساله تأثیر داشته است. این در حالی است كه بالاترین نرخ استقبال از برنامه مراسم اسكار توسط افراد 18 تا 49 ساله با 13 درصد به سال 2007  با اجرای دی جنرس بازمی گردد. هر چند در سال 2007 تعداد مخاطبان اسكار از 40 میلیون نفر فراتر نرفت.

از سوی دیگر شبكه ABC امسال تدابیر جدیدی را برای نمایش مستقیم برنامه اسكار از طریق لینك (watch abc) ارائه داد كه از طریق ویندوز، اندروید و ios امكان تماشای مستقیم برنامه را مهیا می كرد. این حركت شبكه كه در افزایش تعداد مخاطبان اسكار تأثیر زیادی داشته و به نظر می رسد تا سال آینده محدوده بیشتری از كشورهای جهان را در بر بگیرد.

«الن دی جنرس» در سال 2007 نیز به عنوان مجری برنامه اسكار معرفی شد كه برنامه او بالغ بر 40 میلیون و 200 هزار بیننده داشت. 



1392/12/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن