تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای مقابله با تهدیدات خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ندیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"اقتصاد مقاومتی" بهترین گزینه برای مقابله با تهدیدات خارجی
عمده انتظار از مجلس این است که بتواند در راستای اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی درصد حوزه‌ها نقش آفرین باشد و رفتار مسئولین نیز باید به گونه‌ای باشد که منجر به حمایت از کارآفرینان برای برداشت موانع و آسیب‌های فرا رو باشد.
ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مجلس با اصلاح قوانین موجود و نظارت بر تصمیم گیری می‌تواند نقش عمده‌ای در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشد گفت: مجلس به عنوان دستگاه قانون گذار با اصلاح قوانینی که مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است. نقش بسزایی در این باره ایفا می‌کند.
 
وی گفت: عمده انتظار از مجلس این است که بتواند در راستای اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی در همه حوزه‌ها نقش آفرین باشد و مسئولان نیز به گونه‌ای عمل کنند که منجر بر حمایت و انگیزه همه کارآفرینان برای برداشت موانع و آسیب‌های فرارو شود.
 
وی افزود: مجلس در کمیسیون‌های مختلف با بررسی برنامه‌ها و اصلاح قوانین موجود و تصویب قوانین جدید برای بکارگیری از همه توانمندی‌های داخلی نقش مهمی به عهده دارد.
 
وی درباره اهمیت نقش مردم در پیشرفت اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: همه فعالیت برای این است که مردم بتوانند در این هدف ملی سهیم باشد. بنابراین مردم تعیین کننده‌ترین گزینه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند و عمده مسائل تولید، توزیع و مصرف متوجه آنها است.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: دولت فقط بسترساز است و بازیگران اصلی همان مردم هستند که می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در آینده اقتصادی داشته باشند.
 
وی درباره تأثیر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بر اقتصادی کنونی گفت:‌ به طور طبیعی ما در اقتصاد مقاومتی بر سر موضوع اصلی توجه داریم، حل مسائل معیشتی مردم، حل بحران کار و کوتاه شدن دست دشمنان خارجی در موضوع سیاست خارجی و تحریم‌ها.
 
وی در این خصوص ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تعیین کننده‌ترین اقدام برای دفع حمله همه جانبه در حوزه‌ی اقتصادی ما است تا هم پاسخگوی نیازهای داخلی باشد و هم اهداف سیاست خارجی را بررسی می‌کند چرا که سیاست خارجی نیز باید در خدمت اقتصاد مقاومتی باشد.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن