تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکه های مطبوعاتی گچساران به مکان فروش مواد غذایی تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دکه های مطبوعاتی گچساران به مکان فروش مواد غذایی تبدیل شده است گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: دکه های مطبوعاتی و روزنامه فروشی این شهرستان به مکانی برای فروش انواع مواد خوراکی شامل دوغ ، تنقلات و همچنین مجسمه های گچی تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای سلامت گچساران افزود: وجود این دکه موجب نازیبا شدن چهره شهر دوگنبدان شده است.
وی بیان کرد: طرح جمع آوری این گونه دکه ها از سوی شهرداری دوگنبدان در حال اجرا بوده که بزودی این اقدام انجام خواهد شد.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز باید وضعیت بهداشتی آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، آب آشامیدنی و محوطه حرم بی بی حکیمه (س)ساماندهی شود.
فرماندار گچساران بر لزوم نظارت بیشتر بر مراکز عرضه مواد غذایی در گچساران بویژه شیرینی فروش ها ومرغ فروشان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به گرم شدن هوا زباله های تولیدی در روستاهای این شهرستان از سوی دهیاران بموقع جمع آوری و در مکانی مناسب دفع شد.
رحیمی با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت آشپزخانه، نبود آب آشامیدنی سالم و عرضه مواد غذایی غیربهداشتی در بقعه کاکا مبارک(ع) گفت: تا قبل از فرا رسیدن نوروز 93 مشکلات این مکان زیارتی برطرف شود.
فرماندار گچساران گفت: مکان فعلی مغازه های ماهی فروشی مرکز این شهرستان مناسب نیست و به همین دلیل هر چه سریعتر مکان جدیدی از سوی صنعت و معدن و تجارت برای این واحدهای صنفی تعیین شود.
رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در این نشست افزود: آب آشامیدنی عشایر این شهرستان 50 درصد آلودگی میکروبی دارد.
ستار اسدپور دلیل بروز این مشکل را کلر زدنی نشدن آب آشامیدنی حمل شده با تانکرهای سیار، ورود آبهای ناشی از نزولات آسمانی به منابع ذخیره آب، جمع آوری فضولات دام ها در کنار مخازن و دسترسی نداشتن به سرویس های بهداشتی اعلام کرد.
وی ابراز کرد: رعایت کردن استاندارهای ساخت مخازن، کلرزنی آبهای حمل شده با تانکرهای سیار، تامین آب از منابع از مطمئن، لایه روبی مخازن ذخیره آب عشایر مهمترین راحل رفع این مشکل است.
اسدپور اظهار داشت: روان شدن فاضلاب آپارتمان های کوی پانصد دستگاه در کوچه ها به معضلی تبدیل شده که سلامت و بهداشت ساکنان این منطقه مسکونی را با خطر جدی روبرو کرده است.
7461/671
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن