تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه‌هاي خدمت رسان بدون مجوز شهرداري انشعاب نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۰ب.ظ)
راه حلي براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز؛ دستگاه‌هاي خدمت رسان بدون مجوز شهرداري انشعاب نمي‌دهند سرانه استاندارد فضاي سبز مشهد 12 مترمربع است که با بهره‌برداري پروژه‌هاي فضاي سبز در حال انجام در منطقه 12، اين سرانه در سطح نواحي يک و 2 اين منطقه به 8.5 مترمربع مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسنعلي رجب‌زاده شهردار منطقه 12 مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بنا به درخواست شهرداري قرار است تمامي دستگاه‌هاي خدمت‌رسان بدون مجوز و استعلام از شهرداري به هيچ ملکي انشعاب ندهند.
وي اظهار کرد: از ابتداي امسال با الحاق توس به منطقه 12، وسعت منطقه از 2 هزار و 100 هکتار به بيش از 5 هزار و 100 هکتار رسيد که با اين الحاق حدود 5 هزار هکتار به حريم مشهد افزوده شد.
وي با بيان اينکه در بودجه سال 92 براي اين الحاق اعتباري در نظر گرفته نشده بود، افزود: عدم اختصاص بودجه باعث بروز مشکلاتي در اجرا شد که با تدبير شورا و شهردار وقت، اين اشکالات تا حدودي مرتفع گرديد.
وي گفت: 30 درصد بودجه امسال بر اساس دستور شهردار سابق به محدوده منفصل الحاقي توس اختصاص داده شد که در اين راستا پروژه‌هايي مانند آسفالت،زيرسازي و ايجاد فضاي سبز بولوار شاهنامه به طول 5 کيلومتر انجام شد.
وي خاطر نشان کرد: زيرسازي پياده‌روهاي اين بولوار انجام شده که در صورت تامين اعتبار اين پياده‌روسازي‌ها در سال آينده تکميل مي شود.
شهردار منطقه 12 با بيان اينکه تمام اعتبار حوزه عمران تا پايان سال جذب مي‌شود، افزود: تاکنون براي احداث بولوار سجاديه، مهديه و آماده سازي و آسفالت معابر منطقه بالغ بر 13 ميليارد تومان هزينه شده است.
رجب‌زاده با اشاره به بودجه 34 ميليارد و 700 ميليون توماني منطقه در سال جاري تاکيد کرد: احداث 10 پارک محلي از جمله پارک موضوعي مينياتور در حال انجام است که با تامين اعتبار سال آينده تمامي اين پارک‌ها در سال آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي افزود: سرانه استاندارد فضاي سبز مشهد 12 مترمربع مي‌باشد که با بهره‌برداري پروژه‌هاي فضاي سبز در حال انجام در منطقه 12 اين سرانه در سطح نواحي يک و 2 اين منطقه به 8.5 مترمربع مي‌رسد.
وي در ارتباط با مشکلات حريم مشهد تصريح کرد: اختلاف حريم در منطقه 12 بين شهرداري مشهد و شهرداري طرقبه و شانديز است که جلسات زيادي براي حل آن در نظر گرفته شده که همه آن‌ها لغو شده و امروز 5 هزار هکتار زمين بين مشهد و منطقه طرقبه و شانديز اختلاف وجود دارد.
اين مقام مسئول در خصوص قطار شهري مشهد اظهار کرد: مبدا خط 3 قطار شهري مشهد منطقه 12 بوده که فاز نهايي مطالعات آن در دست مشاور است. در مورد خط قطار شهري گلبهار هم بايد گفت اتصال اين خط با خط 3 در منطقه 12 برقرار پيشنهاد داده شده است.
رجب‌زاده در پايان گفت: 70 تا 80 درصد بودجه شهرداري‌ها وابسته به حوزه هاي ساخت و ساز و فروش تخلفات است چرا که مشهد مانند اقتصاد کشور که به نفت متکي است به فروش تخلفات و ساخت و ساز وابسته شده است.
رجب زاده تنها راه جدايي از اين وابستگي را سرمايه گذاري در چارچوب معين عنوان کرد و افزود: شعار منطقه 12 در سال 93 دروازه توسعه شهري پايدار خواهد بود.
رجب زاده با بيان اينکه درآمد منطقه در سال جاري 150 ميليارد تومان در نظر گرفته شده بود، افزود: از 58 ميليارد تومان درآمد پيش بيني شده سال 91 ، 50 ميليارد تومان محقق شد که در سال جاري به دليل پيش بيني غيرواقع‌بينانه، تاکنون تنها 43 ميليارد تومان محقق شده است.
شهردار منطقه 12 مشهد گفت: زمين هاي ناحيه يک و 2 منطقه 12 به جز قلعه وکيل آباد داراي سند هستند اما ناحيه 3 منفصل توس عمدتا زمين هاي قولنامه اي دارد. در حال پيگيري هستيم تا بنگاه‌هاي املاک قولنامه‌هاي خود را با استعلام از شهرداري منعقد کنند.
رجب‌زاده اضافه کرد: محدوده توس به تنهايي داراي 8 گشت شبانه روزي پليس ساختمان منطقه است که در کنار اين مهم از دستگاه قضايي خواسته شده تا دستگاه هاي خدمت رسان آب برق گاز و تلفن را به فروش انشعاب با مجوز شهرداري مجاب کنند.
وي در پايان از پيش بيني احداث پارک بزرگ 180 هکتاري در محدوده پلاک176 در اين منطقه خبرداد و افزود: اين طرح در حال حاضر در دست بررسي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن