تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام شهرداري به بهره گيري از خرد جمعي در خدمت رساني به مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۱ب.ظ)
مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم: اهتمام شهرداري به بهره گيري از خرد جمعي در خدمت رساني به مردم مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم گفت: شهرداري قم به دنبال ارائه بهترين خدمات به مردم است و در اين راستا اجراي برنامه‌هاي كوتاه مدت،‌ ميان مدت و بلند مدت را مد نظر قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي حاجي رضا در همايش علمي «ظرفيت يادگيري جمعي در سازمان» كه امروز از سوي شهرداري قم برگزار شد با اشاره به انتقال شهرداري قم به ساختمان جديد واقع در بلوار امام موسي صدر اظهار داشت: تمام معاونت‌ها و بخش‌هاي ستادي نيز به همين ساختمان كه بخش اعظمي از آن تكميل شده، منتقل شده‌اند.
وي افزود: شهرداري نهادي مردمي است و بيشترين ارتباط با شهروندان را در ميان ساير ادارات دارد زيرا حيطه‌هاي كاري مختلفي را زير پوشش مي‌گيرد و اقشار مختلف مردم و صنوف گوناگون با آن در ارتباط هستند.
مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم با بيان اينكه استقرار معاونت‌ها و بخش‌هاي ستادي شهرداري قم در ساختمان جديد و تجميع آنها در فضايي مناسب و در شأن شهروندان يكي از راهكارها در راستاي تكريم بيشتر ارباب رجوع بوده است، عنوان داشت: در راستاي ارتقا بهره وري اهتمام به امر آموزش و بهره گيري از خرد جمعي مورد توجه و تاكيد قرار دارد و در اين زمينه برنامه‌هاي مختلفي از سوي شهرداري به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وي برگزاري اين همايش را نيز گامي در اين راستا عنوان كرد و گفت: شهرداري قم به دنبال ارائه بهترين خدمات به مردم است و در اين راستا اجراي برنامه‌هاي كوتاه مدت،‌ ميان مدت و بلند مدت را مد نظر قرار داده است.
حاجي‌رضا با بيان اينكه ساختمان جديد شهرداري قم مكاني در شأن شهروندان است گفت: معماري اسلامي ايراني در ساخت اين بنا مورد توجه بوده و بعد از اين مراجعه‌كنندگان در فضايي دل‌انگيز و مناسب منتظر انجام امور اداري خود مي‌شوند.
حاجي‌رضا با اشاره به ضرورت كاهش هزينه‌ها در همه امور و كاهش تردد و مسافرت‌هاي درون‌شهري گفت: از اين پس و با استقرار بخش‌هاي مختلف شهرداري قم در ساختمان جديد، ميزان ترافيك در خيابان شهيد لواساني كه محل شهرداري مركز بوده كاهش خواهد يافت و اين بار ترافيكي به بلوار امام موسي صدر منتقل خواهد شد كه ظرفيت بيشتري نسبت مكان قبلي دارد.
مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم خاطرنشان كرد: شهرداري پاركينگي را نيز در قسمت ورودي ساختمان جديد پيش بيني نموده تا كاركنان و ارباب رجوع با مشكلي از اين نظر مواجه نشوند.
وي بيان داشت: كاهش هزينه‌هاي شهرداري براي نگهداري ساختمان‌هاي مختلف يكي ديگر از مزاياي انتقال به ساختمان جديد است و تمام امور حراستي، نگهداري و خدماتي از اين پس به صورت متمركز و مشترك صورت مي‌گيرند.
مديركل روابط عمومي شهرداري قم ادامه داد: ساختمان جديد شهرداري قم دو تالار دارد كه مي توان از آن براي برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي استفاده كرد زيرا نگاه فرهنگي در مجموعه مديريت شهري قم در دوره جديد مورد تاكيد قرار گرفته است.
وي در ادامه خاطرنشان ساخت:اطراف اين ساختمان كاملا باز بوده و در ادامه نيز محصور نخواهد شد و علاوه بر آن به يكي از فضاهاي سبز شهري متصل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن