تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد درآمد پایدار دغدغه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر نوشهراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد درآمد پایدار دغدغه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر نوشهراست نوشهر- ایرنا - رییس شورای شهرنوشهر ایجاد درآمد پایدارو بهبود فضای کسب و کار برای شهروندان این شهر را از دغدغه های جدی شهردار و اعضای این دوره ازشورای این شهر گردشگرپذیرذکرکرد.


به گزارش ایرنا ، ˈمهدی توکلی ˈ چهارشنبه شب درگفت وگو با خبرنگاران که با حضوراعضای شورا و شهردار نوشهر در تالاراجتماعات شورا برگزارشد،گفت : این شهربه لحاظ برخورداری ازمواهب طبیعی نظیرجنگل ،دریا ،جلگه ، کوهستان و وجود منطقه ویژه اقتصادی و و بندر گاه و فرودگاه موقعیت ممتازی دارد که باید برای تحقق بخشیدن به این ظرفیت ها نسبت به ایجاد درآمد پایدار باید تلاش کنیم.
وی یکی از راهکارهای بهره بردن از این ظرفیت ها مشارکت دادن قشرهای مختلف جامعه بویژه نخبگان ، پژوهشگران و کارشناسان متخصص دانست و ادامه داد : خوشبختانه با همگرایی دیگراعضای شورا تصمیمات قابل توجهی دراین بخش گرفته شده است.
وی تصویب طرح مرکز پژوهش های شورای شهربا به کارگیری نخبگان براساس سند چشم انداز افق 1404 را به عنوان مصداق روشنی از این اقدامات برشمرد و گفت : آنچه که دراین طرح دیده شده نگاه عادلانه به تمام بخش ها بویژه گردشگری است.
رییس شورای شهرنوشهر توسعه ، بالندگی و پویایی شهر را مستلزم همگرایی ، همدلی و مشارکت همه مسوولان نهادهای ذیربط با این نهاد مردمی دانست و از خبرنگاران نیز خواست تا با نقد منصفانه و به دوراز هرگونه یک جانبه گرایی علاوه براقدامات شورا ،مشکلات و خواسته های بحق شهروندان این شهر را نیز انعکاس دهند.
شهردارنوشهر نیزبا ابراز نگرانی از وقوع سوانح ناگواررانندگی درمحورارتباطی نوشهر به چالوس به اقدامات صورت گرفته و درحال انجام درجهت بهبود و اصلاح هندسی این محوراشاره کرد و گفت : هرچند دراجرای این طرح دردوره های گذشته بسیاری از موارد کارشناسی ازسوی مسوولان وقت نادیده گرفته شد اما این به معنای آن نیست که شهرداری نسبت به رفع نقاط حادثه خیز این محور چشم پوشی کند.
ˈفرهاد بنی شیخ الاسلامی ˈ بریدن شاخه ها و قطع برخی از درختان مزاحم و بستن خط تند روی مسیر رفت و برگشت میانی این محور و فنس کشی برخی ازمسیرهای پرتردد عابران دارای پل روگذررا از جمله اقدامات انجام شده دراین بخش برشمرد.
وی نصب آرام ساز، تجهیز این مسیر به دوربین های مداربسته و تابلوهای هشداردهنده را ازدیگر اقدامات درحال انجام این محور معرفی کرد.
ˈاکبر اسماعیل نژاد ˈ رییس کمیسیون حقوقی و فرهنگی شورای شهرنوشهر نیز پی گیری جدی درجهت فراهم کردن زیرساخت ها و رفع موانع موجود طرح های مصوب منطقه ویژه اقتصادی بندرنوشهر از جمله ایجاد بندرخشک و راه مستقیم دسترسی به این بندر را جزو برنامه های بسیار مهم اعضای شورا دراین شهر برشمرد.
وی با اشاره به این که تحقق این مهم نیازمند همکاری تمامی مسوولان نهادهای ذیربط است تاکید کرد : درصورت موفقیت در اجرای این طرح شاهد رونق اقتصادی و رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از نبود اشتغال در منطقه خواهیم بود.
شهرگردشگرپذیر نوشهر واقع درغرب مازندران بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
624/402
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن