تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازی اذهان جهت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه / آماده سازی اذهان جهت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ضروری است ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آماده سازی اذهان عمومی برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها یک ضرورت است.


حجت الاسلام ˈ سید مهدی قرشی ˈ ، سه شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: برای اجرای هر چه مطلوب تر مرحله دوم هدفمندی یارانه ها باید در مردم آمادگی لازم ایجاد شود و آنها از طریق رسانه ها و تریبون های نماز جمعه در زمینه ابعاد مختلف اجرایی هدفمندی یارانه توجیه شوند.
وی اظهار کرد: این آمادگی می تواند درکاهش مشکلات و دغدغه های مردم نقش بسیار مهمی به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی در فراهم کردن مقدمات برگزاری مناسبت های مختلف گفت: علاوه بر چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز ، روز جمهوری اسلامی و روز فناوری هسته ای را در پیش رو داریم که باید از هم اکنون برای بزرگداشت آنها برنامه ریزی کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اضافه کرد: ایام فاطمیه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید تمهیدات لازم در راستای تکریم هرچه بیشتر این ایام اندیشیده شود.
8136/583/ 1495
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن