تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803175384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه اهالی فرهنگ و هنر از حرف تا عمل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیمه اهالی فرهنگ و هنر از حرف تا عمل تهران بزرگ -ایرنا- از سال 83 صندوقی تحت عنوان صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان با هدف حمایت و ارائه تسهیلات به قشر فرهنگ و هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شد.


فعالان عرصه فرهنگ و هنر در بخش های مختلف نظیر نویسندگان، روزنامه ‏نگاران، خبرنگاران، فعالان مطبوعات، فعالان قرآنی، هنرهای تجسمی، موسیقی، سینمایی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی و تعزیه می توانند عضو صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان شوند.
افراد واجد شرایط با به عضویت درآمدن در این صندوق و دریافت کارت عضویت می‏ توانند از بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث استفاده کنند .
نویسندگان، روزنامه نگاران بعد از دو سال کار مستمر و هنرمندان بعد از پنج سال کار مداوم با ارائه و تائید نهایی سابقه کاری شان می توانند از طریق صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان تا شش ماه قبل به اعضایش خدمات بیمه تامین اجتماعی ارائه می داد تا اینکه از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد به علت بدهی 31 میلیارد ریالی که صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به این سازمان دارد سازمان تامین اجتماعی دیگر حاضر نیست خدمات درمانی به این قشر از جامعه ارائه دهد.
حالا که اعضای این صندوق پس از سال ها کار مستمر شرایط استفاده از خدمات صندوق بیمه را پیدا کرده اند بدهی 31 میلیارد ریالی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به تامین اجتماعی مانع از تحقق این نیاز ضروری و قانونی آنها شده است.
اعلام این خبر شوکی به تمامی اعضای فرهنگ و هنر وارد کرد که به موجب آن، اعتراض برخی از خبرنگاران را در پی داشت این اعتراض ها باعث شد نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندانی که از قبل تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفته اند بیمه درمانی آنان همچون گذشته به قوت خود باقی بماند ولی هیچ یک از اعضای جدید این صندوق تا وصول بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان از سوی تامین اجتماعی بیمه نخواهند شد.
به راستی چگونه تا قبل از این هیچ یک از مسوولان تامین اجتماعی و صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران در مورد این بدهی حرفی به میان نیاورده بودند یک شبه در یک گفت و گوی خبری با رییس تامین اجتماعی همه چیز رو شد و زودتر از آنچه که فکرش را هم نمی توان کرد به مرحله اجرا درآمد.
این موضوع به نوعی نتیجه نگاه انقباضی دولت نهم و دهم نسبت به اهالی فرهنگ و هنر تحلیل می شود که باعث مشقت های معیشتی و کاستی های دارویی و درمانی برای این قشر از جامعه شده است.
در پی این کاستی ها بسیارند از اهالی فرهنگ و هنر که خود یا اعضای خانواده آنان با بیماری دست و پنجه نرم می کنند و با سیلی صورت را سرخ نگه داشته و زیر بار هزینه های سنگین درمان کمر خم کرده اند اگرچه قلم را نه .
و همه این اهالی به عملکرد مدبرانه دولت یازدهم امید بسته اند .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی در نامه ای از رییس جمهوری درخواست کرد که بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان جزو دیون دولت به تامین اجتماعی محسوب شود.
در راستای گشایش بخشی این مسئله، برخی از مسوولان از پیش بینی گنجاندن این بدهی در قانون بودجه سال آینده خبر می دهند.
نکته قابل توجه این است که مدیرکل سابق امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی میزان بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان را بیش از 31 میلیارد ریال عنوان می کند و رییس سابق این صندوق میزان این بدهی را 200 میلیارد ریال اعلام می کند.
مدیرکل سابق اداره رفاهی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی مدعی است این سازمان حاضر است همچون گذشته اعضای جدید صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد و منتظر ارائه لیست اعضاء جدید از سوی وزارت ارشاد است در حالی که وزیر ارشاد این ادعا را تکذیب می کند.
گزارشگر ایرنا درگفت وگو با چند نفر از خبرنگاران و اعضای فرهنگ و هنر نظرات آنان را در این خصوص جویا شده است .
ˈعلی رˈ 34 ساله یکی از خبرنگاران ساکن در مشکین شهر اردبیل است که از سال 87 فعالیت خود را در یکی روزنامه های محلی این شهر آغاز کرده است.
علی نه تنها باید فشار های ناشی از سختی کار خبر را تحمل کنند بلکه باید هزینه های سرسام آور درمان بیماری همسر و فرزندش را نیز متحمل شود.
مردی که بعد از پنج سال کار در رسانه نه تنها امنیت شغلی ندارد بلکه از حداقل حقوقی که هر یک از اعضاء جامعه باید از آن برخوردار باشند نیز بی بهره است.
شیوا نیز همچون علی یکی دیگر از خبرنگارانی است که به شغل روزنامه نگاری عشق می ورزد و خود را رابط بین مردم و مسوولان می داند.
وی که هم اکنون بعنوان خبرنگار آزاد فعالیت می کند می گوید:
مسوولان نشریات و رسانه ها از ترس اینکه وی به سازمان های بیمه گر مراجعه کند و مدعی شود بعد از سال ها او را بیمه نکرده اند حتی حاضر نیستند به وی یک معرفی نامه بدهند تا از طریق سایت سمان وزارت ارشاد بیمه شود.
وی ادامه داد: بعد از سال ها کار در رسانه یکی از مدیران مسوول حاضر شد به وی معرفی نامه بدهد و او نیز بعد از ارائه دو سال سابقه کار و تائید پرونده اش باز هم به در بسته خورد و روزی که قرار بود بیمه شود سازمان تامین اجتماعی به علت بدهی که صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به این سازمان داشت از بیمه کردن وی خودداری کرد.
تعدادی از خبرنگاران استان ایلام نیز می گویند: سرپرستان روزنامه ها بخصوص روزنامه های کثیر الانتشار در صورتی خبرها و مطالب آنان را در روزنامه چاپ می کنند که خبرنگاران قبل از چاپ مطالبشان بتواند از شرکت ها و دستگاه های دولتی برای رسانه متبوع آگهی اخذ کند.
هر چند طبق قانون مطبوعات هر مدیر مسوولی به عنوان کارفرما موظف است خبرنگاران خود را بیمه کند اما آنان حتی حاضر نیستند به خبرنگاران خود معرفی نامه بدهند تا بتوانند به عنوان خبرنگار آزاد از طریق سایت سمان بیمه شوند.
هرچند خبرنگاری در رده مشاغل سخت و زیان آور قرار داده شده است به دلیل برخی از کم لطفی ها برسختی این شغل افزوده شده است .
ˈمحمد خˈ یکی از فارغ التحصیلان رشته بازیگری تئاتر که سال هاست خاک صحنه خورده می گوید: برخی اوقات حتی برای رفتن سر تمرین کرایه رفت و آمدم را هم ندارم .
وی می افزاید:برای داشتن حداقل درآمد برای گذران زندگیم مجبورم علاوه بر بازیگری، نمایشنامه هم بنویسم یا به عنوان دستیار گارگردان کار کنم.
این بازیگر تئاتر می افزاید: با اینکه از صبح تا شب در حال کار کردن هستم ولی به علت پایین بودن دستمزدهای کارهای فرهنگی و هنری نه تنها هیچ پس اندازی ندارم بسیاری مواقع جیب ام خالی است.
ˈبهروز مهرعلیانˈ 39 ساله نیز یکی دیگر از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان است که از سال 86 به صورت حرفه ای فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.
وی می گوید: هنرمندان باید پنج سال به صورت مستمر در هر زمینه ای که تخصص دارند نظیر تئاتر، بازیگری، موسیقی، هنرهای تجسمی وبدون هیچگونه پشتوانه ای فعالیت کنند تا بتوانند به عضویت انجمن هنرمندان در آیند.
به گفته وی بعد از گذشت پنج سال کار مداوم و به عضویت درآمدن در انجمن هنرمندان باز هم به در بسته خورده ام و سازمان تامین اجتماعی از بیمه کردن من خودداری کرده است هر چند هیات مدیره انجمن تئاتر کودک و نوجوان نهایت همکاری را با هنرمندان دارد.
مهرعلیان تنها مزایای عضویت در انجمن هنرمندان را برخوردار شدن این قشر از بیمه تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: به علت بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به سازمان تامین اجتماعی این مزیت نیز از قشر فرهنگ و هنر سلب شده است.
وی اضافه کرد: من با دار بودن مدرک کارشناسی ادبیات نمایش و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر هیچگونه پس انداز و در آمد ثابتی ندارم و تنها منبع درآمدم از طریق فعالیت در زمینه تئاتر آن هم به صورت حق الزحمه ای است.
این هنرمند با بیان اینکه فردی که بیمه نداشته باشد امنیت شغلی و اجتماعی او به خطر می افتد و اگر کوچکترین اتفاقی برای وی رخ دهد به جزء سازمان تامین اجتماعی هیچ نهاد و سازمانی نیست که از او حمایت کند.
وی ادامه داد: قشر فرهنگ و هنر باید با چه دلگرمی و پشتوانه ای به فعالیت خود در این حیطه ادامه دهند.
ˈحسین چراغی ˈ نیز یکی دیگر از بازیگران تئاتر می گوید:
اگر دولت هنرمندان را قبول دارد باید با در نظر گرفتن شان و منزلت آنان امنیت شغلی و روانی را برای این قشر از جامعه فراهم کند .
وی با بیان اینکه او نیز همچون دیگر دوستانش بعد از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه بازیگری تئاتر تاکنون بیمه نشده است می گوید: مگر عمر مفید یک انسان چقدر است و تا کی می تواند کار کند چرا نباید حرفه بازیگری جزء مشاغل سخت قرار گیرد.
ˈمهدی شجاییˈ رییس سابق صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:
این صندوق 200 میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی بدهکاری است که تاکنون بخشی از آن پرداخت شده است و با سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه اهالی فرهنگ و هنر درحال توافق هستیم و نتایج نهایی این مذاکرات هفته آینده اعلام می شود.
ˈمهدی شجاعی ˈافزود:تمامی افرادی که از ابتدا از طریق صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند همچنان خدمات بیمه ای را از این سازمان دریافت می کنند و تاکنون هیچ وقفه ای در بیمه آنان پیش نیامده است .
وی اظهار کرد :صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به علت کسری شدید بودجه و بدهی به سازمان تامین اجتماعی نتوانسته اعضاء جدید این صندوق را بیمه کند.
وی افزود: تاکنون چندین نشست بین روسا و مدیران صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان با سازمان تامین اجتماعی در خصوص تقسیط بدهی این صندوق صورت گرفته است.
شجایی ادامه داد: اخیرا دیداری نیز بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور پرداخت بدهی صندوق به صورت تقسیط صورت گرفته است تا هر چه زودتر زمینه معرفی متقاضیان جدید برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی فراهم شود.
رییس سابق صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران وهنرمندان افزود: علاوه بر پیش بینی این اعتبار در بودجه 93 با رییس جمهوری نیز به صورت جداگانه در این خصوص مکاتبه شده است.
شجاعی ادامه داد: در صورتی که سازمان تامین اجتماعی با پرداخت بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به صورت اقساطی موافقت کند تا دو هفته آینده امکان معرفی متقاضیان جدید این صندوق به سازمان تامین اجتماعی برای بیمه خدمات درمانی فراهم می شود.
*موافقت تامین اجتماعی بابیمه شدگان جدید
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اینکه سازمان تامین اجتماعی بیش از 31 میلیارد ریال از صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان طلب دارد باز هم طلبکارانه به این سازمان نگاه می شود.
وی افزود: با این وجود این سازمان به تعهدات خود در قبال بیمه شدگان عمل می کند و اعضای جدید این صندوق را طبق روال گذشته با معرفی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می دهد.
ˈسیروس نصیریˈ گفت:دو نوع بیمه برای قشر فرهنگ و هنر وجود دارد، در یک نوع آن توافق نامه ای بین وزارت ارشاد و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است که برساس آن 50 درصد حق بیمه و کل سهم درمان برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بقیه تعرفه حق بیمه بر عهده فرد بیمه شده است.
وی افزود: تاکنون 24 هزار و 222 نفر از قشر فرهنگ و هنر که توسط صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
نصیری ادامه داد: یک نوع بیمه آزاد دیگری نیز در قالب یارانه ها برای قشر فرهنگ و هنر وجود دارد که از طریق این نوع بیمه نیز 10 هزار و 477 هزار نفر از قشر فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تاکنون هشت هزار و 13 نفر از قشر فرهنگ و هنر با معرفی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق یارانه ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و دو هزار و 464 سهمیه دیگر باقی مانده است و وزارت ارشاد می تواند اعضاء جدید خود را از این طریق بیمه کند.
نصیری خاطرنشان کرد: اگر تعداد متقاضیان جدید بیمه تامین اجتماعی بیش از دو هزار و 464 سهمیه باقیمانده از یارانه ها باشد باز هم با تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد مازاد بر سهمیه در نظر گرفته شده نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.
وی ادامه داد: در نوع بیمه تامین اجتماعی که در قالب یارانه ها به قشر فرهنگ و هنر ارائه می شود 10 درصد حداقل مزد از محل یارانه ها برای فرد پرداخت می شود و بقیه هزینه بیمه بر عهده فرد بیمه شده است.
نصیری با بیان اینکه فقط قالب بیمه های آزاد با هم متفاوت است و هیچ تفاوتی در هزینه های پرداختی و مزایا با یکدیگر ندارد افزود: هیچ مانعی برای بیمه کردن قشر فرهنگ و هنر از سوی سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان به تامین اجتماعی هیچ ارتباطی به قشر فرهنگ و هنر ندارد و این سازمان همچون روال گذشته حاضر است اعضای جدید این صندوق را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته است لیست اعضاء جدید خود را در اختیار این سازمان قرار دهد.
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی هفته های اخیر هشت نفر از اعضاء جدید صندوق نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان را برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی به این سازمان معرفی کرده است.
وی افزود: زنان تا سن 45 سالگی و مردان تا سن 50 سالگی می توانند تحت پوشش بیمه مشاغل آزاد قرار گیرند .
نصیری ادامه داد: سن قانونی برای بیمه شدن افرادی که بیش از 10 سال در هر یک از مشاغل فرهنگی و هنری سابقه کار داشته باشد ملاک نیست و فرد در صورت داشتن سابقه کاری 10 ساله می تواند در هر سنی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرد.
مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در خصوص پاسخ به سوالی مبنی بر بازنشستگی خبرنگاران با 20 سال سابقه کار گفت: در نوع بیمه های اختیاری مشاغل سخت و زیان آور تعریف نشده است.
وی افزود: در مرکز درمانی تامین اجتماعی از بیمه شدگان مشاغل آزاد فرانشیز گرفته می شود که غیر رسمی است و ما به دنبال آن هستیم که نرخ برای بیمه شدن مشاغل آزاد تک نرخی شود و بحث فرانشیز های بیمه های اختیاری حذف شود.
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نیز گفت:اعضای جدید صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان در صورت پرداخت بدهی صندوق به تامین اجتماعی بیمه می شوند
علی جنتی افزود:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 الی30 میلیارد ریال از بدهی صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تامین اجتماعی را پرداخت کرده است.
وی اظهار کرد:اگر بتوانیم منابع جدیدی برای پرداخت بدهی صندوق تامین کنیم به تدریج افراد جدید صندوق که واجد شرایط هستند نیز تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه به تدریج منابع مالی جدیدی برای صندوق حمایت از نویسندگان تامین می شود ادامه داد: نه تنها در حوزه صندوق حمایت از نویسندگان بلکه در سایر بخش ها نیز مطالبات زیادی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که باید بتدریج بتوانیم پاسخ دهیم و مطالبات ادا شود.
جنتی تصریح کرد: امکان اینکه دولت یک مرتبه اعتبار زیادی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تخصیص دهد وجود ندارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال در آغاز شروع تصدی من در وزارت ارشاد ناشران و سایر افرادی که خدماتی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمات ارائه داده بودند از این وزارتخانه طلب داشتند که
به تدریج در حال تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات آنان هستیم.
جنتی ادعای مدیرکل بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را در خصوص ارائه ندادن لیست اعضاء جدید صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی تکذیب کرد.
گزارش از راضیه زمانی دهکردی
تهرام7364 /1600/





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن