تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت اقتصادی خانواده در رادیو معارف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت اقتصادی خانواده در رادیو معارف تهران - ایرنا - رادیو معارف در برنامه خانه مهر برای گسترش و ترویج سبک زندگی اسلامی مباحثی درمورد اقتصاد خانواده، مدیریت هزینه ها و راه های صرفه جویی در خانواده را مطرح می کند.


به گزارش روز دوشنبه رادیو معارف با نزدیک شدن به ایام نوروز و فصل خریدهای شب عید و برای گسترش و ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه زنده صبحگاهی خانه مهر در هفته های پایانی اسفند 92 به مدیریت اقتصادی در خانواده می پردازد.
در این برنامه پس انداز کردن، آینده نگری اقتصادی در خانواده، مدیریت هزینه ها در خانواده، صرفه جویی و آثار آن در اقتصاد خانواده، بررسی عادات غلط اقتصادی در خانوارهای ایرانی و پیشنهاد برای اصلاح آن، برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی توسط کارشناس این برنامه حجت الاسلام سامان هادی پور مدرس حوزه، پژوهشگر و مشاور خانواده تبیین و بررسی می شود.
گل های بهشت با موضوع تربیت دینی فرزند با کارشناسی حجت الاسلام محمد مسلم وافی و سلامت در خانواده با کارشناسی سید مهدی میرغضنفری کارشناس طب سنتی و اسلامی از جمله بخش های پرطرفدار این برنامه است.
برنامه زنده صبحگاهی خانه مهر کاری از گروه معارف و جامعه این رادیوست که سه شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح به مدت یک ساعت پخش می شود.
فراهنگ(1)**1003**1588
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن