تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شنيدن صداي زندگي از راديو خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۲۵ق.ظ)
شنيدن صداي زندگي از راديو خانواده شبکه راديويي خانواده پس از پشت سرگذاشتن 6 ماه از دوره فعاليت خود، توانسته جايگاه مناسبي در ميان خانواده‌ها و ديگر شبکه‌هاي راديويي پيدا کند.
به گزارش خبرگزاري موج، طاهره راستي‌پيشه مدير شبکه راديويي خانواده، با بيان اين مطلب از افزايش زمان پخش اين شبکه از 6 ساعت به 11 ساعت در روز در حال حاضر خبر داد كه از ابتداي سال جديد، برنامه‏ هاي راديو خانواده به 12 ساعت افزايش خواهد يافت.
وي گفت: خانواده‌‌ به عنوان محور توسعه انساني - اجتماعي، توجه به کرامت و نقش زن با حفظ سلامت خانواده در عين تأکيد بر قداست آن و تقويت دانش و آگاهي زنان در نگرش نسبت به توانايي‏ ها و قابليت‌هاي خويش از جمله مأموريت‌هاي اين شبکه است.
راستي‌پيشه در ادامه هدف اصلي از راه‌اندازي شبکه راديويي خانواده را تحکيم، تکريم و تعالي خانواده با بهره‌گيري از چهار مولفه دين، اخلاق، اميد و آگاهي برشمرد و تصريح کرد: برنامه‌هاي اين شبکه براساس آموزه‌هاي ديني، فرمايشات و رهنمودهاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و سياست‌هاي رسانه ملي تهيه و توليد مي‌شود. وي تأکيد کرد: خانواده در مقام بنيادي‌ترين و مهم‌ترين رکن جامعه اسلامي - ايراني، کانون انسان‌ساز و مهد عشق‌ورزي و محبت بوده و بايد به‌عنوان بزرگ‌ترين مزيت رقابتي ايران اسلامي مورد توجه قرار گيرد.
مدير شبکه راديويي خانواده با تصريح اين‌که در راستاي ارتقاي منزلت و شأن خانواده بايد ظرفيت‌هاي لازم در رسانه ملي مورد بهره‌برداري قرار گيرد، اظهار داشت: توجه به انسجام، پيوندها، همبستگي‌ها و سرمايه‌هاي اجتماعي ناشي از تشکيل، تحکيم و ارتقاي خانواده موجب تقويت و تحکيم بنيان‌هاي اجتماعي و فرهنگي خواهد شد.
راستي‌پيشه با اشاره به راهبردهاي شبکه راديويي خانواده گفت: چهارده راهبرد اصلي براي اين شبکه راديويي تعريف شده که در اين ميان مي‌توان به راهبردهايي از جمله « تشويق و ترغيب به ازدواج»، « تشکيل خانواده و ايجاد خودباوري در زنان به خصوص زنان خانه‌دار» و « ترسيم الگوي خانواده متعادل» اشاره کرد.
وي با معرفي برنامه‌هاي در حال پخش اين شبکه گفت: در حال حاضر برنامه‌‌‌هاي «يه خونه يه دنيا حرف»، «ورزش، نشاط و حرکت»، «ميز صبحانه»، «تلاوت آرامش»، «پنجره ديدار»، «تازه‌ها»، «صداي زندگي»، «خانه زيباي من»، «خانواده سبز»، «كوله‏ بار»، «مقرون به صرفه»، «زندگي شيرين» و بسياري برنامه‏ هاي كوتاه و بلند ديگر با موضوع خانواده از ساعت 6 صبح تا 5 بعد از ظهر روي موج اف‌ام رديف 5/89 مگاهرتز در حال پخش است.
مدير شبکه راديويي خانواده در ادامه اضافه کرد: اين برنامه‌ها با محوريت اهميت ورزش در سلامت اعضاي خانواده، اهميت خوردن صبحانه در جمع خانواده، الگوسازي خانواده اسلامي- ايراني و اصلاح سبک زندگي، تربيت ديني خانواده، بررسي رويدادهاي حوزه خانواده اعم از فرهنگي، اجتماعي و هنري و مجله خانوادگي براي آموزش مهارت‌هاي زندگي توليد و پخش مي‌شود.
وي از تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز و آموزشگاه‌هاي دولتي و بخش خصوصي که به نوعي با خانواده و مسائل آن در ارتباطند، خواست تا به منظور همکاري و تحقق بخشي به اهداف موردنظر درباره خانواده اسلامي- ايراني، شبکه راديويي خانواده را همراهي و کمک کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن