تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخلستان های بوشهر در خطر/ 25 هزار لیتر اسیدسولفوریک رودخانه دالکی را مسموم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: نخلستان های بوشهر در خطر/ 25 هزار لیتر اسیدسولفوریک رودخانه دالکی را مسموم کرد جامعه > محیط زیست - مهر نوشت:

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: رودخانه دالکی بر اثر ورود 25 هزار لیتر اسید به آب اسیدی شد.
سید مهدی موسوی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: بر اثر تصادف یک تانکر 25 هزار لیتری، اسید موجود در این تانکر وارد رودخانه دالکی شد که تا 72 ساعت استفاده از آب این رودخانه خطرناک است. بر اثر این حادثه که صبح امروز به وقوع پیوست، آب رودخانه دالکی با اسید سولفوریک قاطی شد که بسیار خطرناک است و آب را در دالکی و کلل و سعدآباد اسیدی کرده است که آب این مناطق را قطع کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: به منظور مقابله با این وضعیت، آب منطقه‌ای تلاش‌های خود را در مناطق مذکور برای خنثی‌کردن اثرات اسید آغاز کرده است.تلاش ما این است که آب به نخیلات وارد نشود و اثرات اسیدی آب این رودخانه باعث بروز مشکل برای کشاورزان نشود.
موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر آب در حوزه های آب‌پخش و کلل و چم تنگ و سعدآباد و وحدتیه را قطع کرده‌ایم، گفت: در حوزه آب‌پخش و رودخانه شاپور مشکلی وجود ندارد. مردم تا 72 ساعت اینده باید مراقب وضعیت آب باشند و این موضوع نیز به همه مردم باید اطلاع رسانی شود.
45231



جمعه 9 اسفند 1392 - 17:31:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن