تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت های گردشگری بندرریگ به گردشگران شناسانده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظرفیت های گردشگری بندرریگ به گردشگران شناسانده شود گناوه- ایرنا- بخشدارریگ گفت: این بندرتاریخی ظرفیت های فراوانی در بخش گردشگری دارد که با برنامه ریزی های لازم باید به گردشگران و مسافرانی که وارد استان بوشهر می شوند، شناسانده شوند.


به گزارش ایرنا، مصطفی بازیاری روز چهارشنبه درجلسه ستادهماهنگی خدمات سفر این بخش افزود: جذب مشارکت مردمی و بخش خصوصی در شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری موجود با فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها در این منطقه نیاز است.
وی اظهارکرد: وجود برخی آثار تاریخی ثبت شده، ساحل زیبای بندر ریگ و جزیره شمالی و جنوبی، آب و هوای معتدل و مطلوب بهاری و مناطق سرسبز روستایی درکنار مهمان نوازی بی نظیر مردم از جمله ظرفیت های گردشگری این بخش است.
بخشدارریگ با اشاره به جایگاه صنعت گردشگری دراقتصاد گفت: امروزه صنعت گردشگری درجهان به عنوان یکی از مهمترین منابع تامین درآمد کشورها پس از صنایع نفت و گاز ازلحاظ حجم درآمد و تاثیرگذاری در اقتصاد محسوب می شود.
وی افزود: بنا بر تحقیقات به عمل آمده، صنعت گردشگری به اندازه ای درآمدزا و پرسود است که بسیاری از کشورها به اندازه درآمد نفتی ایران از این صنعت کم هزینه، درآمدزایی می کنند.
بازیاری بابیان این که باید تلاش کنیم ورود گردشگر برای منطقه منفعت داشته باشد، گفت: توسعه صنعت گردشگری موجب شکوفایی اقتصادی، کاهش بیکاری و اشتغال پایدار می شود که اثرات آن در همه بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به سرعت نمایان خواهدشد.
وی گفت: برای جذب مسافر و گردشگر نوروزی و تامین امکانات رفاهی آنان به این منطقه باید تمهیدات و برنامه ریزی های لازم با همکاری و مشارکت مسوولان و مردم اندیشیده شود.
بخشدارریگ افزود: باید تلاش شود تا میهمانان نوروزی با خاطرات خوشی این دیار را ترک کنند.
رییس اداره راه و شهرسازی گناوه گفت: این اداره برنامه ها و اقدام های متعددی در راه های بخش ریگ برای ایام نوروز پیش بینی کرده است.
صدراله عبدالهی، بهسازی مسیرهای بین شهری و نقاط حساس از جمله رفع نواقص علائم روستاها، لکه گیری حد فاصل جاده روستایی محمدی تا مجنون، اجرای لایه دوم آسفالت پل محمدی تا خور مزیم، استقرار اکیپ گشت راهداری در محور ریگ-محمدی و همکاری با پلیس راه و جمعیت هلال احمر، نصب علائم در جاده ساحلی و خط کشی های باقیمانده و بهسازی حریم راه ها از مهم ترین اقدامات در قالب ستاد خدمات سفراست.
کرامت طاهری شهردار بندرریگ گفت: آماده سازی معابر ورودی و خروجی شهر، نظافت روزانه پارک ها و میادین، نصب بنرهای خیرمقدم، آماده بودن محل اسکان مسافران، برگزاری جشنواره های فرهنگی و توجه ویژه به نیازهای مسافران نوروزی از جمله برنامه های کاری این شهرداری در ایام تعطیلات نوروز است.
بندرریگ از بنادرقدیمی و تاریخی استان بوشهر است. ک/2
637/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن