تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساحل نشینان بوشهری نیز مشمول مصوبه صادرات سوخت شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساحل نشینان بوشهری نیز مشمول مصوبه صادرات سوخت شوند بوشهر- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ساحل نشینیان دراستان های جنوبی از جمله بوشهر نیز مشمول مصوبه قانونی صادرات و فروش سوخت شوند.


به گزارش ایرنا محمد حسن پرآور روز سه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی افزود: با توجه به این که دولت برای حمایت از مرزنشینان و جلوگیری از قاچاق سوخت، صادرات و فروش سوخت در مرزهای زمینی از جمله کردستان و سیستان و بلوچستان مجاز کرده است، مردم استان بوشهر نیز شرایط لازم برای مشمول این قانون شدن را دارند.
وی یادآورشد: اگر قرار است معیشت مردم مرزنشین را تامین کنیم باید به راه های معیشت قانونی آنها نیز توجه شود.
معاون سیاسی، امیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: قاچاق سوخت در مرزهای ساحلی این استان به شکل سیستماتیک و با سوء استفاده از مشکلات معیشتی مرزنشینان توسط عده ای افراد فرصت طلب و سودجو انجام می شود.
وی گفت: دولت برای پیشگیری از قاچاق سوخت و تامین معیشت مرزنشینان باید مجوز قانونی فروش سوخت در قالب یک شرکت تعاونی صادر کند تا از خورده قاچاق و هزینه های هنگفت مقابله با سودجویان نیز جلوگیری شود.
پرآور اظهارکرد: هم اینک به دلیل سودآوری بیشتر فروش سوخت توسط شناورها نسبت به صید و واردات کالا، مشکلاتی در این استان برای تامین کالا و آبزیان مصرفی مردم ایجاد شده است.
وی گفت: دولت برای کنترل پیمایش و مسافت شناورها و میزان تخصیص سهمیه سوخت باید زمینه تجیهز آنها را به سیستم های ردیابی کنترلی فراهم کند تا جلوی رفتار غیرقانونی افراد سودجود گرفته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در زمینه پرداخت حق کشف دستگاه های کاشف سوخت مشکلاتی وجود دارد طوری که دوسال است که این مهم در استان بوشهر انجام نشده است.
پرآور اضافه کرد: دغدغه ما حفاظت از سرمایه های ملی است که سوخت نیز دارای ارزش افزوده ویژه است و به دلیل اختلاف قیمت داخلی و خارجی آن افراد سودجو اقدام به قاچاق آن می کنند.
وی گفت: با توزیع سوخت به شکل منطقه ای امسال 60 میلیون لیتر نسبت به سال قبل صرفه جویی شده است که یکهزارو 500 میلیارد ریال عواید برای کشور به دنبال داشته است. ک/2
628/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن