تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803851265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل خروشان بوشهری‌ها در راهپیمائی 22 بهمن/ فریاد مرزداران ساحل‌نشین بر سر استکبار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش مهر می دهد؛
سیل خروشان بوشهری‌ها در راهپیمائی 22 بهمن/ فریاد مرزداران ساحل‌نشین بر سر استکبار
بوشهر - خبرگزاری مهر: مردم بوشهر امروز در راهپیمائی 22 بهمن حضوری گسترده و پرشور داشتند و با شعارهای خود در حمیات از انقلاب و محکوم‌کردن دشمنان، پاسخ محکمی به یاوه‌گوئی‌های استکبار دادند.



به گزارش خبرنگار مهر، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موضوع جدیدی نیست و همواره شاهد حضور گسترده مردم نقاط مختلف ایران اسلامی در این راهپیمائی‌ها هستیم ولی هر بار حضور مردم در این برنامه‌ها پیام‌های جدید بسیار زیادی دارد. طی هفته‌های اخیر شاهد یاوه‌گوئی‌های دشمنان در محافل مختلف علیه ایران و ملت ایران و نظامی جمهوری اسلامی بودیم و حضور گسترده مردم در راهپیمائی امروز حاوی پیام مهمی برای دشمنان بود که مردم نیز به خوبی این شرایط را درک کردند و حضوری باشکوه داشتند. دشمنان در حالی گزینه‌های نظامی خود را علیه ایران مطرح می‌کنند که حتی جرات اندیشیدن به این حرف خود را ندارند و تنها برای شاد کردن رژیم صهیونیستی و دوستانشان در منطقه این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. ملت ایران همچون دوران انقلاب اسلامی که با بصیرت و هوشیاری و نترسیدن از دشمن وارد صحنه شدند، بار دیگر به صحنه آمدند و فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر دادند و پاسخ محکمی به دشمن دادند. بوشهری‌ها وفاداری خود به نظام و انقلاب را با دیگر ثابت کردند مردم استان بوشهر همپای دیگر ملت ایران حضوری گسترده و پرشور در صحنه داشتند و ثابت کردند که مرزداران ساحل‌نشین بوشهر هیچ گاه صحنه را خالی نمی‌کنند و همواره پاسدار و مرزداری بزرگ برای این نظام و انقلاب هستند. مردم بوشهر امروز راهپیمائی خود را از مقابل بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و این حرکت تا میدان شهید رئیس‌علی دلواری ادامه داشت و در این محل با تجمع مردم برنامه‌های راهپیمائی اجرا شد. امروز مرد و زن، پیر و جوان، دانشجو و دانش‌آموز و طلبه، کارگر و بازاری و همه اقشار مردم در راهپیمائی حضور داشتند و تا چشم کار می‌کرد حضور مردم بود و جلوه‌ای از شکوه حضور.

ایستگاه‌های صلوتی متعددی در نقاط مختلف این راهپیمائی جلب توجه می‌کرد و گروه‌های مختلف تلاش داشتند تا در این راهپیمائی به مردم خدمت‌رسانی کنند و شادمانی این حضور گسترده در چهره همه مردم نمایان بود. مردم بوشهر امروز با فریادهای "خامنه‌ای رهبر مسلمین است اطاعتش بر همگان واجب است"، "22 بهمن یوم الله‌ یوم‌الله تداوم حماسه ثارالله"، " 22 بهمن ماه روز طلوع نور است به لطف پروردگار زمینه ظهور است" حضور خود را به نمایش گذاشتند. مسئولان استان بوشهر نیز همپای ملت در این راهپیمائی حضور یافتند؛ نماینده مردم در مجلس خبرگان، استاندار بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و . . . همپای مردم در این راهپیمائی حضور یافتند. در بخش پایانی راهپیمائی امروز مردم بوشهر نیز آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان به ایران سخنرانی پرداخت و قطع‌نامه راهپیمائی قرائت شد و مردم بوشهر با فریاد الله‌اکبر خود آن را تائید کردند. ملت ایران از تحریم و تهدید استکبار جهانی نمی‌هراسند رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه راهپیمائی مردم بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز نیز همانند گذشته شاهد حضور گسترده مردم بوشهر در راهپیمائی هستیم که بار دیگر ولایت‌مداری و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند. حجت الاسلام سلمان بحرانی اضافه کرد: مردم ولایت مدار بوشهر همواره حضوری گسترده در چنین برنامه‌هایی دارند و هیچ‌گاه صحنه را خالی نمی‌کنند و دشمن‌ستیزی و اقتدار ملت ایران را بار دیگر ثابت کردند. وی به برخی از تحرکات دشمنان به ویژه آمریکائی‌ها در صحنه‌های بین‌المللی طی روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان خیال می‌کنند با این حرکات می‌توانند بین مردم و نظام فاصله بیاندازند ولی اشتباه می‌کنند و ملت ایران هیچ‌گاه از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دست نمی‌کشد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمائی نشان دادند که هیچ ترسی از تهدیدها و تحریم‌ها ندارند و همواره به پشتیبانی از رهبر و نظام در صحنه حضور خواهند داشت.

مردم با حضور خود پاسخ تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را دادند معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در حاشیه این راهپیمائی به خبرنگار مهر گفت: امروز بار دیگر شاهد حضور گسترده مردم بوشهر در یکی از صحنه‌های حمایت از نظام و انقلاب بودیم و جلوه دیگری از شکوه و عظمت ایران را به نمایش گذاشتند. محمد حسن پرآور تصریح کرد: مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلفی حضوری باشکوه دارند و همانطور که در انتخابات 24 خردادماه با حضور خود ثابت کردند که تلاش های دشمنان تاثیری ندارد، بار دیگر در راهپیمائی امروز حضور یافتند و حماسه سیاسی خود را تکمیل کردند. وی حضور گسترده مردم در این راهپیمائی را جلوه ای از اقتدار نظام دانست و تاکید کرد: مردم استان بوشهر نیز همپای دیگر مردم ایران در یان راهپیمائی حضور یافتند و با آرمان‌های امام و رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند. معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان ساخت: مردم با حضور خود پاسخ تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را دادند و ثابت کردند که هراسی از دشمن ندارند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن