تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرياد كردستاني ها در دفاع از نظام اسلامي/حضور حماسي مرزداران غيور در راهپيمايي 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان گزارش خبري مهر/
فرياد كردستاني ها در دفاع از نظام اسلامي/حضور حماسي مرزداران غيور در راهپيمايي 22 بهمن
سنندج – خبرگزاري مهر: همزمان با ديگر نقاط كشور مردم هميشه در صحنه استان كردستان امروز با حضور حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن ماه ضمن تجديد بيعت با آرمان هاي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب بار ديگر حمايت قاطع خود را از نظام و دستاوردهاي آن اعلام كردند.



به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت اوليه صبح امروز و با طلوع آفتاب در روزهاي سرد بهمن ماه سال جاري مردم هميشه در صحنه استان كردستان نيز با حضور حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر با آرمان هاي نظام و انقلاب اسلامي ايران تجديد بيعت كردند. در حالي كه هنوز ساعت به 9 صبح نرسيده بود كه مردم از مناطق مختلف شهر سنندج خود را راهي ميدان آزادي مي كردند تا براي حركت در مسير راهپيمايي 22 بهمن آماده شده و بار ديگر حماسه اي ماندگار را در تاريخ انقلاب اسلامي ايران به ثبت برسانند. تجمع مردم سنندج براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن از ساعت 9 صبح آغاز شد و با گذشت زمان مردم از مناطق مختلف شهر در دسته ها و تجمع هاي چند ده و گاهي چند صد نفره خود را به ميدان آزادي اين شهر مي رساندند كه البته در اين ميان ديدن تصاويري از حضور كودكان همراه با پدر و مادر خود جالب توجه مي نمود. با گذشت زمان بر خيل حاضرين در ميدان آزاد سنندج افزوده مي شد و به همين دليل و در حالي كه هنوز ساعت به 9:30 نرسيده بود كه ميدان آزادي گنجايش حاضران را نداشت و به همين دليل خيابان منتهي به اين ميدان از جمله آبيدر، كشاورز، فلسطين، فردوسي، پاسداران و حسن آباد نيز مملو از جمعيت شد.

حضور قابل توجه مردم سنندج در راهپيمايي امروز 22 بهمن به گونه اي بود كه همگان از اين حضور شگفت زده شده بودند و در مصاحبه هاي خبرنگاران رسانه هاي جمعي با مديران و مسئولان حاضر نيز توجه به اين نكته بسيار مهم در خصوص حضور حماسي مردم در صحنه جلوه گر بود. با عبور ساعت از 10 صبح خيل عظيم مردم سنندج در ميدان آزادي و خيابان هاي منتهي به آن از مسير خيابان فردوسي، ميدان انقلاب، خيابان امام خميني (ره) به سمت روبروي مسجد جامع اين شهر به راه افتادند و با سر دادن شعارهاي مختلفي بار ديگر حمايت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامي ايران اعلام كردند. مردم شركت كننده در راهپيمايي امروز سنندج با سر دادن شعارهايي ضمن حمايت كامل و قاطع خود از نظام اسلامي و آرمان هاي انقلاب ياوه گويي هاي دشمنان نظام را محكوم كرده و اعلام نمودند كه تحت هر شرايطي آماده دفاع از نظام و آرمان هاي امام راحل (ره) و همچنين پشتيبان و مدافع رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي هستند.  

راهپيمايان سنندجي با طي مسير خيابان فردوسي، ميدان انقلاب، خيابان امام خميني (ره) در مقابل مسجد جامع اين شهر تجمع كرده و بار ديگر با فريادهاي الله اكبر خود از متن قطعانه راهپيمايي 22 بهمن ماه حمايت كردند. حمل پرچمي طولي از سوي ورزشكاران سنندجي و همچنين اجراي سرود گروهي دانش آموزان كه تعداد آنها 1357 نفر بود از ديگر نكته هاي جالب مراسم راهپيمايي امروز در سنندج بود. نماينده ولي فقيه در استان، استاندار كردستان فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان و فرماندار سنندج نيز در طول مسير خود را به جمع مردم حاضر در راهپيمايي امروز سنندج رساندند و در همزمان با اين مهم ساير مديران ادارات و سازمان هاي دولتي، فرماندهان نظامي و انتظامي نيز در راهپيمايي امروز سنندج حضوري قابل توجه داشتند. سالار مرادي نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران نيز نيم ساعت قبل از آغاز رسمي مراسم راهپيمايي ضمن حضور در تجمع مردم حاضر در ميدان آزادي سنندج علاوه بر ديدار با اقشار مختلف در راهپيمايي امروز حضور داشت. سيد احسن علوي ديگر نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران نيز امروز با حضور در ميدان آزادي سنندج وطي مسير مردم سنندج را در راهپيمايي امروز همراهي كرد.

راهپيمايي مردم بيجار در 22 بهمن بر اساس گزارش هاي خبرنگاران مهر از ديگر نقاط استان كردستان امروز حضور مردم اين خطه مرزدار در راهپيمايي 22 بهمن ماه حماسي بوده است به گونه اي كه ميزان حضور در مقايسه با ساير صحنه هاي دفاع از انقلاب و نظام اسلامي بي سابقه گزارش شده است. امروز كردستان از بيجار گرفته تا كامياران، از مريوان گرفته تا سقز و بانه، از ديواندره گرفته تا كامياران و سروآباد، از قروه گرفته تا سنندج همه و همه آمده بودند تا بار ديگر حمايت قاطع خود را از نظام اسلامي اعلام كنند و به دشمنان بگويند كه تا مردم هستند اين نظام اسلامي پابرجاست و از آرمان هاي خود دفاع مي كند. كردستاني هاي مرز دار امروز نيز با حضور حماسي و قابل توجه خود در راهپيمايي 22 بهمن ثابت كردند كه در هر شرايطي آماده اند تا از دستاوردهاي نظام اسلامي دفاع كنند و مشت هاي گره كرده آنها همزمان با مردمي ديگر نقاط كشور تمامي توطئه هاي دشمن را به زباله دان تاريخ فرستاد.








۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن