تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819066453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1125 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در ماکو معدوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

1125 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در ماکو معدوم شد ارومیه – ایرنا – رییس شبکه دامپزشکی ماکو گفت: امسال یک هزار و 125 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در ماکو ضبط و معدم شد.


علی جانعلی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای سیاست های تامین امنیت سلامت عمومی طی 996 مورد بازرسی های انجام شده از مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در ماکو این مقدار مواد فاسد و غیر بهداشتی کشف، ضبط و معدوم شد.
وی گفت: نظارتها و بازرسی های این نهاد از مراکز یاد شده در طول سال مستمر بوده و با خلاف کنندگان برخورد قانونی می شود.
وی در باره طرح واکسیناسیون دامها در این شهرستان نیز اظهار کرد: در راستای مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام و پیشگیری از بروز بیماریهای واگیر بیمارهای دام و پیشگیری از بروز بیماریهای واگیردار طی 11 ماه گذشته شبکه دامپزشکی ماکو اقدام به واکسیناسیون دامهای سبک و سنگین این شهرستان در مراحل مختلف کرده است.
وی گفت: در طی این عملیات مایه کوبی در دفعات مختلف بیش از 39 هزار نوبت سر گاو، گاومیش، گوساله، 738 هزار راس گوسفند و بز بر علیه بیماریهای تب مالت، آبله و تب برفکی و شاربن واکسینه شده و واکسیناسیون چهار هزار و 312 قلاده سگ بر علیه بیماری هاری نیز در این شهرستان با همکاری شبکه دامپزشکی انجام شده است.
ماکو از جمله شهرهای شمالی آذربایجان غربی است که به علت داشتن آب و هوای مساعد کوهستانی پرورش دام و طیور در آن با استقبال مردم روستایی و عشایر در کنار کار کشاورزی مواجه است.
این شهر بر اساس آمار سال 91 دارای بیش از 124 روستا، 200 هزار راس گوسفند، بز، بزغاله، 13 هزار و 200 راس گاو و گوساله و گاومیش است.
7125/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن