تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب الله :تروریسم تکفیری حتی دشمن لبنانی هایی است که آن را توجیه می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حزب الله :تروریسم تکفیری حتی دشمن لبنانی هایی است که آن را توجیه می کنند بیروت – ایرنا- حزب الله لبنان بدنبال انفجار تروریستی در پست ایست و بازرسی ارتش لبنان در شهر هرمل با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن این جنایت، تاکید کرد: تروریسم تکفیری دشمن همه لبنانی ها حتی آنهایی است که آن را توجیه می کنند.


به گزارش ایرنا ، در بیانیه حزب الله آمده است: تروریسم تکفیری بار دیگر لبنان را با روش عملیات انتحاری بزدلانه هدف گرفت و به یک پست ایست و بازرسی ارتش لبنان در ورود شهر صابر هرمل حمله کرد که به شهادت دو نظامی و دو شهروند عادی و زخمی شدن شماری دیگر منجرشد.
حزب الله تاکید کرد که این جنایت جدید دلیلی است براینکه تروریسم برای ارتکاب جنایات تروریستی بدنبال بهانه و دلیل نیست ، تنها می کشد، خراب می کند و قربانی می گیرد و برای آن فرقی بین نظامی وغیرنظامی ندارد و یا اینکه قربانی وابسته به کدام طایفه و گروه و دسته در لبنان است.
در این بیانه خاطرنشان شده است: تروریسم دشمن و خطر برای همه لبنانی ها ست از هر مذهب و طایفه و منطقه ای؛ حتی کسانی که تلاش می کنند هر بار جنایات تروریستی آن را توجیه کنند و این ادعا را مطرح می کنند که این جنایات واکنشی به اقدامات دیگران است.
برخی اعضای گروه 14 مارس از جمله حزب جریان المستقبل به ریاست «سعد حریری» تاکید دارند که تروریست های تکفیری در واکنش به حضور حزب الله در سوریه دست به این جنایات در لبنان می زند و تا زمانیکه حزب الله نیروهایش را از سوریه خارج نکند، این جنایات ادامه می یابد.
حزب الله بارها تاکید کرده است که هدفش از حضور در سوریه دفاع از امنیت و تمامیت ارضی لبنان و حمایت از محور مقاومت ضد صهیونیستی است.
گروه های تکفیری تروریستی وابسته به القاعده از جمله « جبهه النصره» و « گردان های عبدالله عزام» نیز تهدید کرده اند تا زمانیکه حزب الله در سوریه حضور دارد و زندانی های تکفیری از زندان های لبنان آزاد نشوند، انفجارهای تروریستی انتحاری ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا ، حزب الله در ادامه بیانیه خود آورده است : ارتش لبنان بعداز هر عملیات تروریستی بر پایداری خود برای مبارزه با تروریسم تکفیری تاکید می کند و فرماندهی ارتش با تصمیمات قاطع و افسران و سربازانش با قهرمانی نشان می دهند و شامگاه شنبه نیز شجاعانه از شهر هرمل دفاع کنند تا فاجعه ای جدید که تروریست ها برای اجرای آن برنامه ریزی کرده بودند ، رخ ندهد و مردم بی گناه شهید و زخمی نشوند.
حزب الله در این بیانیه از قهرمانی های فرماندهان ، افسران و سربازان ارتش لبنان بویژه آنان که با ایستادگی و رشادت در پست های ایست و بازرسی تلاش و فداکاری می کنند تا جنایتکاران خود را به اماکن مسکونی و مردمی برسانند و خود را در این ماموریت های خطرناک قربانی می کنند، تجلیل کرده است.
حزب الله همچنین این جنایت پست را محکوم کرده و از همه طرف های ذیربط خواسته است تا برای ممانعت از فعالیت برنامه ریزان و عناصر انتحاری تلاش کنند و قبل از وقوع این انفجارهای تروریستی آنها را بازداشت کننند و به اشد مجازات برسانند
دربیانیه حزب الله به فرماندهی ارتش و خانواده شهدای ارتش و شهروندان لبنانی تعزیت گفته شده و از همه مردم لبنان خواسته است که از موسسات نظامی حمایت کنند.
حزب الله با محکوم کردن این جنایات تروریستی از همه طرف هایی که این جنایات بزدلانه غیرانسانی را توجیه و یا تفسیر می کنند، خواسته است که این روش خود را متوقف کنند.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن